معرفی آثار برتر معلمان و دانش آموزان مرتبط با توسعه ارزش های المپیک

معرفی آثار برتر معلمان و دانش آموزان مرتبط با توسعه ارزش های المپیک
در ادامه حمایت های بخش توسعه ارزش های المپیک آکادمی ملی المپیک از اجرای برنامه های مرتبط با موضوع ارزش های المپیک توسط معلمان و دانش آموزان، آثار برتر این عزیزان از طریق سایت آکادمی ملی المپیک منتشر می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، معلمان تربیت بدنی و دانش آموزان همواره یکی از مخاطبان اصلی برنامه های آموزشی آکادمی ملی المپیک به خصوص در زمینه توسعه ارزش های المپیک می باشند. کمیته و آکادمی ملی المپیک از آغاز، علاوه بر اجرای برنامه های مختلف در سطوح مدارس و دانشگاه، از سال 1395 طی پروژه هایی اقدام به آموزش خاص برای معلمان علاقمند تربیت بدنی با هدف تربیت سفیران توسعه ارزش های المپیک در سطح مدارس نموده اند.
 طی این سال ها حتی در دوران کووید-19، این معلمان با انگیزه و متعهد در سطح مدارس حتی در نقاط دورافتاده و کم برخوردار برنامه های ارزشمندی اجرا  و به آکادمی ملی المپیک گزارش داده اند.
تهیه و تدوین فیلم، پوستر، کارهای دستی، نمایشگاه، آموزش و فعالیت های عملی و علمی، مشارکت در برنامه ها و همایش های آکادمی، حضور در مسابقات خاص و همچنین روز المپیک، برخی از این فعالیت ها در زمینه توسعه ارزش ها در المپیک می باشند.
در همین راستا تصویر طراحی شده توسط دانش آموز پایه نهم روستای حاجی آباد قم، خانم هستی کاشی (تصویر مرتبط با خبر) زیر نظر خانم معصومه باغبان یکی از معلمان فعال در این زمینه که به تازگی به بخش توسعه ارزش های المپیک ارسال شده است منتشر شد.
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۵۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید