مسابقات رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری در آکادمی ملی المپیک برگزار شد

مسابقات رکوردگیری تیم ملی وزنه برداری در آکادمی ملی المپیک برگزار شد
اردونشینان تیم ملی وزنه برداری که از حدود یک ماه پیش تمرینات آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده‌اند، با حضور رسانه ها و به میزبانی آکادمی ملی المپیک در مسابقات رکوردگیری شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اعضای تیم ملی وزنه برداری آقایان که از اوایل سال جدید تا کنون در مجموع 38 جلسه تمرین را زیر نظر کادرفنی جدید این تیم در آکادمی ملی المپیک پشت سر گذاشته اند، در مسابقات رکوردگیری که به منظور حضور در مسابقات قهرمانی آسیا برگزار شد شرکت کردند.
از مهمترین اتفاقات این رکوردگیری که به صورت علنی و با حضور رسانه‌ها برگزار شد می توان به این موارد اشاره کرد:
کیانوش رستمی در دسته 89 کیلوگرم 4 بار وزنه‌های انتخاب‌شده را به زمین انداخت اما توانست با مهار دو وزنه بالاترین رکورد را برای خود ثبت کند.
سهراب مرادی از عنوان داران وزن 102 کیلوگرم و دارنده مدال طلا در المپیک ریو، در مجموع یک ضرب و دو ضرب پایین‌تر از رضا دهدار در این وزن قرار گرفت.
علی هاشمی که در کارنامه خود مدال طلای جهان را دارد، با نمایشی دور از انتظار رکوردهایی پایین‌تر از رقبای خود در وزن 109 کیلوگرم ثبت کرد.
در سنگین وزن علی داوودی که در ابتدا وزنه 185 کیلوگرمی را به نام خود ثبت کرده بود، موفق به مهار وزنه‌های 193 و 195 کیلوگرمی نشد و در دوضرب نیز وزنه‌های 225 و 241 را مهار کرد.
اما علیرضا یوسفی جوان‌ترین وزنه‌بردار این دسته ضمن مهار وزنه 180 کیلوگرمی در یک‌ضرب، در حرکت دوضرب 240 کیلوگرم را بالای سر برد تا رکورد جوانان جهان را (البته به طور غیررسمی) جابه‌جا کند.
در فوق سنگین آیت شریفی با 192 کیلوگرم در یک‌ضرب و 242 کیلوگرم در دوضرب سنگین ترین وزنه ها را بلند کرد.
۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۴۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید