حمایت کمیته و آکادمی ملی المپیک از پروژه های تحقیقاتی علوم ورزشی؛ تکواندوکاران تست دادند

حمایت کمیته و آکادمی ملی المپیک از پروژه های تحقیقاتی علوم ورزشی؛ تکواندوکاران تست دادند
در راستای حمایت کمیته و آکادمی ملی المپیک از پروژه های تحقیقاتی علوم ورزشی با هدف تقویت زیرساخت های علمی ورزش قهرمانی در کشور، صبح امروز تکواندوکاران عنوان دار در رده سنی جوانان در قالب پژوهشی در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، آکادمی علاوه بر بخشی از رسالت اصلی خود که همانا ارائه خدمات فنی و تخصصی لازم جهت آماده سازی هر چه بهتر تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی برای حضوری قدرتمند در رویدادهای بین المللی است، به منظور رشد و توسعه علوم ورزشی در ورزش قهرمانی کشور از طرح های پژوهشی با مراکز مختلف دانشگاهی همکاری می کند.
صبح امروز و در همین راستا 16 تکواندوکار جوان و عنوان دار کشوری، آسیایی و ارتش های جهان در قالب  کاری تحقیقی و پایان نامه ای (معرفی شده از دانشکده تربیت بدنی دانشگاه علامه طباطبایی ) با عنوان تأثیر شش هفته تمرینات HIFT بر شاخص های آمادگی جسمانی و خستگی ورزشکاران این رشته ورزشی در مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
شایان ذکر است کمیته و آکادمی ملی المپیک از طرح های پژوهشی که فرآیند، توصیه اساتید، طرح در شورای پژوهش، ارزیابی و تصویب را گذرانده باشند حمایت و پشتیبانی می‌کند.
۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۴:۱۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید