اعضای تیم ملی جودو بزرگسالان تست دادند

اعضای تیم ملی جودو بزرگسالان تست دادند
جودوکاران دعوت شده به دومین مرحله از اردوهای تیم ملی جودو بزرگسالان که تمرینات آماده سازی خود را از روز گذشته آغاز کرده اند، با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دومین دور از اردوهای آماده سازی تیم ملی جودو بزرگسالان که پس از چند سال دوری از میادین رسمی به دلیل تعلیق و تحریم ظالمانه این رشته ورزشی، مهرماه سال جاری در بازی های آسیایی هانگ ژو حضور پیدا خواهد کرد از روز گذشته در مجموعه ورزشی آزادی آغاز و تا 4 اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت.
صبح امروز دعوت شدگان به اردوی مذکور در حضور حسین قمی سرمربی این تیم در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کردند.
لازم به ذکر است جودوکاران بزرگسال به همراه جوانان این رشته ورزشی (در قالب یک تیم 10 نفره) از 18 اردیبهشت ماه در دور برگشت مسابقات لیگ قاره ای روسیه حضور خواهند یافت تا با جودوکاران کشورهایی نظیر روسیه، قزاقستان، تاجیکستان، هندوستان، صربستان و بلاروس به رقابت بپردازند.
رضا عزیزی، ابوالفضل محمودی، امیرحسین یزدانی، محمد ملک محمدی، سیاوش سوری، مصطفی ریاحی فر، حمیدرضا پاپی، سامان منصوری نژاد، مهدی فتحی پور، علی فتاحی، سهراب رخشان، قاسم یاغچقی، جواد سخندان، محمد سروش جانی، علیرضا شیری و ابوالفضل ترابی نفرات حاضر در این اردو را تشکیل می دهند.
گفتنی است علاوه بر حسین قمی، ایوب رستمی و احسان بهرامیان به عنوان مربی و سید علی میرسپاسی به عنوان مربی بدنساز دیگر اعضای کادرفنی این تیم را تشکیل می دهند.
 
۲۷ فروردین ۱۴۰۲ ۱۳:۴۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید