برگزاری نشست مشترک مسئولین آکادمی ملی المپیک و فدراسیون اسکواش

برگزاری نشست مشترک مسئولین آکادمی ملی المپیک و فدراسیون اسکواش
با حضور علیرضا پاکدل سرپرست آکادمی ملی المپیک و امیر عزیزی پور رئیس فدراسیون اسکواش، نشستی مشترک در خصوص تعامل بیشتر دو طرف و همچنین ارائه خدمات آموزشی و اردویی از سوی آکادمی به قهرمانان رشته ورزشی اسکواش برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، همکاری در برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی و بهره مندی از مشاورین و کارشناسان مراکز روانشناسی ورزشی، مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی، مرکز پزشکی ورزشی و مشاوره های تغذیه ای ویژه قهرمانان و مربیان اسکواش از جمله درخواست های رئیس فدراسیون اسکواش بود که در این نشست مطرح شد.
در ادامه، علیرضا پاکدل ضمن معرفی ظرفیت های بالقوه موجود در این آکادمی اعم از امکانات سخت افزاری، اسکان و هتل، سالن های تمرین و همچنین کارشناسان مجربی که در واحد های مختلف این مجموعه فعالیت دارند، اعلام آمادگی کرد تا ضمن هماهنگی‌های لازم، حتی المقدور امکانات این مجموعه برای پیشبرد رشته ورزشی اسکواش در خدمت فدراسیون مذکور قرار گیرد.
لازم به ذکر است، علیرضا پاکدل از بدو قبول مسئولیت به عنوان سرپرست آکادمی ملی المپیک و به منظور پیشبرد اهداف این مجموعه در ارائه خدمات مناسب به قهرمانان و همچنین آماده سازی تیم های ملی برای حضوری قدرتمند در رویدادهای پیش رو، میزبان جلسات متعدد و مشترکی با متولیان ورزش و خصوصاً مسئولین فدراسیون های ورزشی بوده است.

۲۱ فروردین ۱۴۰۲ ۱۳:۲۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید