بازدید دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران از آکادمی ملی المپیک

بازدید دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران از آکادمی ملی المپیک
دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران ضمن بازدید از مراکز مختلف آکادمی ملی المپیک در کارگاه آشنایی با مفاهیم و ارزش های المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، تبیین و ترویج اصول و اهداف جنبش المپیزم و آشنا کردن جامعه با آرمانها و اهداف جنبش المپیک، یکی از مهمترین اهداف و مأموریت های آکادمی می¬باشد که همواره مورد تأکید کمیته بین المللی المپیک (IOC) و آکادمی بین المللی المپیک  (IOA)  قرار گرفته است.
به همین منظور آکادمی ملی المپیک علاوه بر ارائه خدمات علمی و کاربردی به جامعه هدف (ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزشی)، همواره میزبان دانش آموزان و همچنین دانشجویان مقاطع مختلف در خصوص این موضوع بوده است.
در همین راستا، دانشجویان دانشکده تربیت بدنی دانشگاه تهران طی روزهای 13 و 14 دی ماه و در قالب دو گروه 30 نفره، ضمن بازدید از مراکز مختلف آکادمی ملی المپیک که با توضیح کارشناسان این مراکز در خصوص نحوه ارائه خدمات به قهرمانان و تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی همراه بود، در کارگاهی با عنوان آشنایی با مفاهیم و ارزش های المپیک که با حضور خانم دکتر ناهید کریمی معاونت آموزشی و پژوهشی و خانم مریم جعفری مدیر مرکز آموزش و پژوهش این آکادمی برگزار شد شرکت کردند.
 




۱۴ دی ۱۴۰۱ ۱۳:۴۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید