احکام جدید معاونت اجرایی و معاونت آموزشی و پژوهشی آکادمی ملی المپیک اعطاء شد

احکام جدید معاونت اجرایی و معاونت آموزشی و پژوهشی آکادمی ملی المپیک اعطاء شد
پس از برگزاری جلسه ای با حضور دکتر علیرضا پاکدل سرپرست آکادمی ملی المپیک و مدیران مراکز این مجموعه، سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی و سرپرست معاونت اجرایی آکادمی ملی المپیک منصوب شدند.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر پاکدل در احکامی جداگانه خانم دکتر ناهید کریمی را به عنوان سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی و خانم مریم بخشی را به عنوان سرپرست جدید معاونت اجرایی آکادمی ملی المپیک منصوب کرد.  
دکتر پاکدل در ابتدای این جلسه ضمن بیان اینکه در هر سازمانی تغییرات و جابجایی ها در راستای پیشبرد اهداف آن سازمان و در بین همکاران اجتناب ناپذیر است اظهار داشت: آکادمی ملی المپیک یکی از ارکان مهم و مغز متفکر کمیته ملی المپیک محسوب می شود و تمام تلاش ما این است تا جایگاه واقعی آکادمی را در ورزش کشور به نمایش بگذاریم و تلاش کنیم از ظرفیت های موجود در این مجموعه در جهت ارتقاء سطح دانش فنی ورزشکاران، مربیان و فدراسیون های ورزشی بهره لازم قدم برداریم.
وی در ادامه گفت: موضوع آموزش و پژوهش به عنوان یکی از مهمترین رکن ها در مجموعه آکادمی ملی المپیک است. لذا با توجه به ظرفیتی که خانم کریمی در این حوزه داشتند و تجربیاتی که در حوزه های مرتبط دیگر آکادمی ملی المپیک و همچنین در کمیته ملی المپیک طی سالیان گذشته کسب کردند، با ایشان در خصوص قبول مسئولیت معاونت آموزشی و پژوهشی آکادمی صحبت شد و خانم کریمی نیز متعاقباً برنامه های خوبی را ارائه دادند.
دکتر پاکدل در ادامه ضمن تشکر و قدردانی از زحمات آقای نادر حاجی عباسی معاونت اجرایی پیشین آکادمی که در سنوات گذشته خدمات زیادی را در این مجموعه انجام داده است، سرکار خانم بخشی از نیروهای توانمند و با تجربه در حوزه اجرایی ورزش کشور که سالها مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان بوده را به عنوان سرپرست جدید معاونت اجرایی آکادمی ملی المپیک معرفی کرد.

وی با اشاره به اینکه از تجربیات آقای حاجی عباسی به عنوان مشاور عالی سرپرست آکادمی ملی المپیک در ادامه کار بهره مند خواهیم شد ابراز داشت: از تمامی شما مدیران این مجموعه می خواهم که نهایت تعامل و هم‌افزایی را با خانم دکتر کریمی و سرکار خانم مریم بخشی داشته باشید تا ما بتوانیم ضمن بهره مندی از تمامی ظرفیت های آکادمی، رسالت خودمان را در این دو حوزه بسیار مهم و کلیدی به بار بنشانیم.
شایان ذکر است در پایان این جلسه و از سوی دکتر علیرضا پاکدل، احکام سرپرست معاونت اجرایی و سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی آکادمی ملی المپیک به ترتیب به خانم ها مریم بخشی و دکتر ناهید کریمی اعطاء شد.
همچنین آقای نادر حاجی عباسی با اعطاء حکمی به عنوان مشاور سرپرست آکادمی ملی المپیک منصوب شد.

حاجی عباسی

۵ دی ۱۴۰۱ ۱۱:۲۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید