عقد تفاهم‌نامه و انجام پروژه مشترک

عقد تفاهم‌نامه و انجام پروژه مشترک
جلسه مشترکی با حضور دکتر علیرضا پاکدل سرپرست آکادمی ملی المپیک، خانم دکتر ناهید کریمی و خانم مریم جعفری از کارشناسان این آکادمی با دکتر بابویی رئیس و خانم دکتر تقی‌زاده نایب رئیس فدراسیون ورزش دانش‌آموزی در خصوص تقویت فرآیند همکاری‌های مشترک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر بابویی در گفتگویی کوتاه در خصوص این جلسه گفت: ضمن تشکر از دکتر پاکدل به جهت برگزاری این جلسه، مقرر شد در ادامه مشارکت و همکاری مستمر این فدراسیون با آکادمی در راستای تقویت و هم¬افزایی بیشتر، فرآیند همکاری‌های مشترک بین آکادمی ملی المپیک و فدراسیون ورزش دانش‌آموزی برنامه های جدیدی تدوین شود.
دکتر بابویی در خصوص برنامه هایی که پیش از این با همکاری مشترک این دو مجموعه انجام گرفته گفت: با استفاده از ظرفیت مناسب مرکز آموزش و پژوهش آکادمی در بخش توسعه ارزش¬های المپیک و ... و به جهت آشنایی تعداد قابل توجهی از مدیران، معلمان تربیت بدنی و دانش آموزان سراسر کشور با مباحث و موضوعات ورزش قهرمانی، موزه المپیک، مباحث مربوط به ارزش‌های المپیک و دیگر حوزه‌های مرتبط با این موضوع، دوره‌های ویژه‌ای توسط کارشناسان کمیته و آکادمی ملی المپیک برنامه‌ریزی و برای دانش آموزان ورزشکار که از مخاطبین اصلی آکادمی هستند اجرا شده است.
وی افزود: مفتخرم که بگویم شرکت‌کنندگان ما در این دوره‌ها پس از دریافت گواهی نامه‌های مرتبط از آکادمی ملی المپیک، موفق شدند به عنوان مدرس و زیر نظر فدراسیون ورزش دانش‌آموزی به تدریس مباحث مذکور برای دانش آموزان مدارس روستاها و شهرهایی که در آن فعالیت می‌کنند اقدام نمایند.
رئیس فدراسیون ورزش دانش آموزی در ادامه اضافه کرد: ما حتی با همکاری خوبی که با آکادمی و کمیته ملی المپیک داشتیم، در زمان برگزاری مسابقات آموزشگاه‌ها در مرحله کشوری، برای مربیان، داوران و دانش آموزان شرکت‌کننده در این مسابقات کلاس‌های آموزش ارزش¬های المپیک را برگزار کنیم که این موضوع در ترویج مفاهیم و ارزش¬های المپیک در بین دانش آموزان نقش مؤثری داشت.
در ادامه خانم¬ها دکتر کریمی، دکتر تقی¬زاده و جعفری نیز به توضیح ظرفیت¬ها و فرصت¬های موجود و امکان افزایش همکاری¬های فیمابین توضیحاتی را ارائه کردند.
در پایان دکتر پاکدل، سرپرست آکادمی ملی المپیک ضمن جمع¬بندی مطالب مطروحه و استقبال از پیشنهادهای ارائه شده در جلسه، بر انعقاد تفاهم¬نامه فیمابین دو سازمان و نیز انجام پروژه¬های مشترک در سطوح ملی و بین¬¬المللی تأکید بسیار نمودند که مقرر شد در اسرع وقت اقدامات لازم جهت اجرایی شدن برنامه‌های فوق صورت پذیرد.
لازم به ذکر است در پایان این جلسه، مسئولین فدراسیون ورزش دانش آموزی از مراکز مختلف آکادمی ملی المپیک نظیر مرکز پزشکی ورزشی، مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی و سالن های تمرینی بازدید کرده و با نحوه ارائه خدمات این مراکز به قهرمانان تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی آشنا شدند.
۲۹ آذر ۱۴۰۱ ۱۱:۵۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید