واحد المپیک سولیداریتی، از سوی کمیته بین المللی المپیک متولی انتقال دانش روز مدیریت در ورزش کشور است

واحد المپیک سولیداریتی، از سوی کمیته بین المللی المپیک متولی انتقال دانش روز مدیریت در ورزش کشور است
مراسم اختتامیه دوره مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" ویژه مدیران و مسئولان فدراسیون‌های ورزشی با حضور نایب رئیس بانوان کمیته ملی المپیک، سرپرست آکادمی ملی المپیک، برگزارکنندگان و شرکت‌کنندگان این دوره در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در ابتدای این مراسم و پس از ارائه گزارشی مختصر که توسط دکتر سارا مهرانی مدیر واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک در خصوص برگزاری این دوره چهار روزه ارائه شد، دو نفر به نمایندگی از شرکت‌کنندگان در رابطه با تجارب و دستاوردهای این دوره به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.
در ادامه، مهین فرهادی‌زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک ضمن اشاره به بازخورد خوب شرکت‌کنندگان در خصوص کیفیت بالای دوره مذکور گفت: بنده هم حدود 20 سال پیش و در شرایطی که فعالیت بانوان به عنوان مسئول یا مدیر ورزشی با محدودیت‌هایی مواجه بود، این دوره را زیر نظر اساتیدی نظیر دکتر گائینی گذرانده‌ام که در پیشرفت کاری بنده بسیار موثر بود.
وی به لزوم شناخت بیشتر جامعه ورزش از واحد همبستگی المپیک از منظر اهمیت، موقعیت و امکاناتی که در اختیار دارد و می تواند به المپین‌ها و مسئولین ورزش در فدراسیون‌ها خدمات‌رسانی کند تأکید کرد و افزود: مسئولین و مدیران ورزش کشور هر کدام در حیطه وظایفی که برای پیشرفت ورزش کشور بر عهده دارند، نیازمند دانش روزی هستند که در اختیار کمیته بین‌المللی المپیک بوده و توسط (واحد همبستگی المپیک) متولی برگزاری دوره های آموزشی زیر نظر این نهاد بین المللی، در اختیار این مدیران قرار می‌گیرد.
فرهادی‌زاد در ادامه اظهار داشت: علاوه بر این دانش‌ افزایی از طریق انتقال اطلاعات، هماهنگی‌ها و ارتباطات می‌توانند به ما کمک کنند تا بیاموزیم چطور از خود دفاع کنیم. ما وظیفه داریم در سازمان ورزشی خود، تجاربمان در زمینه منشور المپیک، مدیریت ورزشی، اخلاق در ورزش، محیط زیست که همه این موارد مورد تأکید ویژه کمیته بین المللی المپیک است را در اختیار دیگران قرار دهیم.
وی در پایان گفت: به عنوان شاگردی کوچک، از اساتید ارجمندی که روی این دوره‌ها تعصب داشته و با نگاه ارزشمند خود در جهت رشد و ارتقاء ورزش کشور، سالها از این دوره ها حفاظت، حمایت و در جهت رشد آن تلاش کرده اند تشکر می‌کنم.
شایان ذکر است علاوه بر مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر عباسعلی گائینی از اساتید این دوره، دکتر علیرضا پاکدل عضو هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک، خانم دکتر سارا مهرانی مدیر واحد المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک، عوامل برگزاری و 40 شرکت‌کننده این دوره نیز در این مراسم حضور داشتند.
دوره مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" ویژه مدیران و مسئولان فدراسیون‌های ورزشی از 12 تا 15 آذرماه 1401 در آکادمی ملی المپیک برگزار شد و در پایان به کلیه شرکت‌کنندگانی که با موفقیت این دوره را سپری کردند، "گواهی المپیک سولیداریتی" با امضاء رئیس کمیته بین المللی المپیک، دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران و دو نفر از اساتید دوره اعطاء شد.
۱۶ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۵۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید