جلسه هماهنگی برگزاری سومین وبینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی برگزار شد

جلسه هماهنگی برگزاری سومین وبینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی برگزار شد
جلسه هماهنگی برگزاری سومین وبینار بین‌المللی پیشگیری از آسیب‌های ورزشی با حضور دکتر پاکدل سرپرست آکادمی ملی المپیک، اعضای دپارتمان پیشگیری از آسیب و مدیر مرکز آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، جمع‌بندی در خصوص سخنرانان خارجی و داخلی این وبینار، نهایی شدن محورها و سرفصل های آموزشی و همچنین تاریخ دقیق برگزاری سومین وبینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی از جمله مباحث مهمی بود که حاضرین در خصوص آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.
گفتنی است علاوه بر دکتر پاکدل، دکتر محمد حسین علیزاده مسئول دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک، دکتر سید شمس الدین تقوی، دکتر مصطفی زارعی، خانم دکتر الهام شیرزاد از اعضای دپارتمان مذکور و خانم مریم جعفری مدیر مرکز آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک حاضرین این جلسه را تشکیل دادند.
شایان ذکر است در پایان این جلسه مقرر شد سومین وبینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی در تاریخ پنجشنبه 24 آذرماه و به صورت غیرحضوری و حضوری در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شود.
متقاضیان حضور در این وبینار بین المللی جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص سرفصل های آموزشی این وبینار، اسامی مدرسین و نحوه ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایند:

http://academy.olympic.ir/fa/news/4303

۱۳ آذر ۱۴۰۱ ۱۴:۰۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید