پیگیری تمرینات تیم ملی جودو در آکادمی ملی المپیک

پیگیری تمرینات تیم ملی جودو در آکادمی ملی المپیک
اردونشینان تیم ملی جودو بزرگسالان تمرینات آماده سازی خود را جهت حضور در تورنمنت بین المللی کاسپین روسیه در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پنج جودوکار حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی جودو بزرگسالان تمرینات خود را زیر نظر حسین قمی و علی معلومات مربیان این تیم در آکادمی ملی المپیک دنبال می کنند.
حمیدرضا پاپی، محمدرضا صدیقی، علی فتاحی، قاسم باغچقی و مهدی فتحی پور نفرات حاضر در اردوی مذکور هستند که این مرحله از اردوهای آماده سازی خود را از سه شنبه 1 آذرماه و به مدت یک هفته در آکادمی ملی المپیک آغاز کرده اند.
تورنمنت بین المللی جودو روسیه با حضور 8 تیم از روسیه و دیگر کشورهای دعوت شده به این مسابقات از 3 دی ماه آغاز خواهد شد و اعضای تیم ایران در تاریخ پنجشنبه 1 دی ماه به این مسابقات اعزام خواهند شد.
گفتنی است با اعلام کادرفنی تیم ملی جودو بزرگسالان، پس از پایان مسابقات جودو قهرمانی جوانان کشور که طی روزهای 3 تا 4 آذرماه و به میزبانی بندر بوشهر برگزار شد، 6 جودوکار برتر این مسابقات به اردوی بزرگسالان اضافه خواهند شد تا در صورت صلاحدید فدراسیون جودو و طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، تیم ایران در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان و در قالب دو تیم به روسیه اعزام شوند.
شایان ذکر است اعضای تیم ملی جودو بزرگسالان پیش از اعزام به روسیه، مسابقات لیگ سراسری این رده سنی را طی روزهای 23 و 24 آذر پیش رو دارند.




۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۳۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید