کارگاه آشنایی با ابزارها و نرم‌افزارهای ورزشی و کاربرد آن در ارزیابی ورزشی

کارگاه آشنایی با ابزارها و نرم‌افزارهای ورزشی و کاربرد آن در ارزیابی ورزشی
مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک با مشارکت مرکز آموزش و پژوهش این مجموعه در تاریخ سه شنبه 29 آذرماه 1401 اقدام به برگزاری کارگاه آشنایی با ابزارها و نرم‌افزارهای ورزشی و کاربرد آن در ارزیابی ورزشی کرده است.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، هدف از برگزاری این کارگاه یک روزه که از 10 امتیاز حضور در آزمون ورودی دوره تربیت مربی آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک برخوردار است، آشنایی مربیان و ورزشکاران با ابزارها و نرم افزارهای ورزشی جهت تحلیل داده های ورزشی می باشد.
سرفصل های آموزشی کارگاه مذکور عبارت است از: آشنایی با نرم‌افزارهای سبک زندگی، آشنایی با نرم‌افزارهای آسیب و بیماریهای خاص، آشنایی با نرم‌افزارهای طراحی تمرین، آشنایی با نرم‌افزارهای حرکات اصلاحی، آشنایی با نرم‌افزارهای کنترل تمرین، آشنایی با نرم‌افزارهای تغذیه و آشنایی با نرم‌افزارهای روان‌شناسی.
شایان ذکر است دکتر مرتضی بهرامی‌نژاد، جواد شفیعی، مهندس شاهین طبری، دکتر مجدالدین مستعان، دکتر امید زیوری، سرکار خانم هدیه دباغ، خانم دکتر فرناز محسنی و رضا کوثری مدرسین این کارگاه را تشکیل می‌دهند.
متقاضیان حضور در کارگاه آشنایی با ابزارها و نرم‌افزارهای ورزشی و کاربرد آن در ارزیابی ورزشی، جهت ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایند:
http://academy.olympic.ir/fa/registration
۱ آذر ۱۴۰۱ ۱۲:۵۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید