اعضای تیم ملی اسکی آلپاین تست دادند

اعضای تیم ملی اسکی آلپاین تست دادند
صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک، دعوت شدگان به تیم ملی اسکی آلپاین آقایان در آزمون های آمادگی جسمانی حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، علیداد ساوه شمشکی مدیر تیم های ملی فدراسیون اسکی در خصوص این آزمون گفت: کادرفنی تیم ملی اسکی آلپاین اقدام به دعوت از 12 اسکی باز برتر و معرفی شده از سوی هیأت های استانی برای آغاز اردوهای آماده سازی این تیم کرد که این نفرات صبح امروز و در حضور باقر کلهر سرمربی این تیم تست آمادگی جسمانی دادند.
وی گفت: طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، تمرینات بدنسازی این تیم که به صورت مقطعی در هیأت های استانی پیگیری شده است، پس از اخذ جواب آزمون های صبح امروز از 28 آبان ماه در آکادمی ملی المپیک به صورت منظم و تا آغاز فصل توچال (زمان آغاز تمرینات فنی) ادامه خواهد داشت.
ساوه شمشکی اسامی دعوت شدگان به تیم ملی اسکی آلپاین که صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کردند را چنین عنوان کرد:
پوریا ساوه شمشکی، محمد کیا دربند سری، بهنام کیا شمشکی، مرتضی جعفری، نیما بها، اسماعیل ساوه شمشکی، حسام کلهر، علی کلهر، روهام صبا، علی علیزاده و محمد ساوه شمشکی.  
مسابقات جام جهانی اسکی آلپاین بهمن ماه سال جاری و به میزبانی کشور فرانسه برگزار خواهد شد.
۲۱ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۰۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید