بازدید دبیرکل کمیته ملی المپیک از روند اجرای هشتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" در آکادمی ملی المپیک

بازدید دبیرکل کمیته ملی المپیک از روند اجرای هشتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی  "المپیک سولیداریتی" در آکادمی ملی المپیک
سید مناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک به همراه علیرضا پاکدل سرپرست آکادمی ملی المپیک از روند اجرا و برگزاری هشتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" در سالن شماره ۲ همایش آکادمی بازدید و دقایقی با شرکت کنندگان این دوره به گفتگو نشست.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک؛ هاشمی ضمن تقدیر از عوامل برگزاری دوره پیشرفته مدیریت ورزشی و همچنین پشتیبانی های علیرضا پاکدل سرپرست آکادمی ملی المپیک در برگزاری این دوره اظهار داشت: بنده با افتخار اعلام می کنم تیم مدیریتی جدیدی که در کمیته ملی المپیک آغاز به کار کرده است، بیش از گذشته از برگزاری دوره های المپیک سولیداریتی حمایت خواهد کرد.
وی ضمن اشاره به اینکه موضوع آموزش در کمیته ملی المپیک از اهمیت و ارزش بالایی برخوردار است، خطاب به حاضرین گفت: آموزش باید کاربردی و خروجی محور باشد و ما نهایت سعی خود را برای بهره مندی از این علم، تحصیل و تجربه شما در ورزش به کار  خواهیم بست.
دبیرکل کمیته ملی المپیک به تجربه چندین ساله خود که در سمت های مختلف در فدراسیون های ورزشی و وزارت ورزش و جوانان به دست آورده است اشاره کرد و افزود: ما در کمیته و آکادمی ملی المپیک برای ارتقای جایگاه آموزش تلاش می کنیم. ما ورزشی ها اگر دنبال نتایج خوبی هستیم باید از تمامی ظرفیت های موجود در این عرصه بهره لازم را ببریم.
هاشمی که در پنجمین نشست از هشتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی با موضوع مدیریت مالی حضور یافته بود، به بیان مثال هایی از تجربیات خود در این عرصه پرداخت و در نهایت برای شرکت کنندگان این دوره که از بین مدیران ارشد فدراسیون های و سازمانهای ورزشی تشکیل شده اند آرزوی موفقیت نمود.
گفتنی است پیش از صحبت های سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک،سارا مهرانی مدیر واحد المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک و فریدون رهنمای رودپشتی یکی از اساتید این نشست به ارائه گزارشی مختصر در خصوص برگزاری این دوره پرداختند.
همچنین در ادامه تعدادی از شرکت کنندگان این دوره که طبق پروتکل های تعیین شده از سوی کمیته بین‌المللی المپیک برنامه ریزی و در حال اجرا می باشد، به بیان نظرات و پیشنهادات خود به منظور بالا بردن سطح کیفی این دوره آموزشی پرداختند.
هشتمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی
"المپیک سولیداریتی" که از تیر ماه 1401 آغاز و تا دی ماه سال جاری پیگیری خواهد شد، متشکل از هفت نشست دو روزه می باشد که تاکنون چهار نشست آن با موفقیت برگزار شده و هم اکنون پنجمین نشست آن در آکادمی ملی المپیک در حال پیگیری است.
۲۱ آبان ۱۴۰۱ ۰۹:۴۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید