پیگیری تمرینات آسمان خراش های چین در آکادمی ملی المپیک

پیگیری تمرینات آسمان خراش های چین در آکادمی ملی المپیک
صبح امروز اعضای تیم ملی بسکتبال چین که برای مصاف با تیم کشورمان در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی وارد ایران شده اند، در سالن ستارگان ایران زمین آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، رقابت تیم های حاضر در پنجره پنجم انتخابی جام جهانی بسکتبال (در گروه F) روز جمعه و با برگزاری دیداری حساس بین تیم های ملی بسکتبال ایران و چین پیگیری خواهد شد.
اعضای تیم ملی بسکتبال چین که در گروه F این مسابقات با تیم های ایران، استرالیا، بحرین، قزاقستان و ژاپن همگروه است، صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک، تمرینات هوازی و بدنسازی خود را زیر نظر کادرفنی این تیم پیگیری کردند.
چینی ها که از هشت بازی پیشین خود موفق به کسب 6 پیروزی شده و رده دوم گروه را از آن خود کرده اند، در شرایطی 20 آبان رو در روی تیم ملی بسکتبال کشورمان قرار خواهند گرفت که تیم ایران به دلیل قبول دو شکست غیر منتظره در پنجره های دوم و سوم انتخابی جام جهانی مقابل قزاقها، روز جمعه کار سختی را پیش رو دارند.
شایان ذکر است تیم قدرتمند بسکتبال استرالیا (صدرنشین گروه F ) در مسابقات انتخابی جام جهانی که مقرر بود به همراه چین و به منظور برگزاری دیگر دیدار این گروه با ایران به تهران سفر کند، تا این لحظه اقدامی در این خصوص انجام نداده و به احتمال فراوان و به دلیل عدم حضور در ایران بازنده فنی این دیدار لقب بگیرد.
گفتنی است با تصمیم فیبا و با هدف توسعه بیشتر این رشته ورزشی، مسابقات جام جهانی ۲۰۲۳ برای نخستین بار به میزبانی سه کشور اندونزی، ژاپن و فیلیپین برگزار خواهد شد.
 


۱۷ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۵۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید