اعلام آمادگی دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی برای همکاری بیشتر با فدراسیون ها

اعلام آمادگی دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی برای همکاری بیشتر با فدراسیون ها
دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک با ارسال نامه‌ای به فدراسیون های ورزشی از آمادگی کامل این دپارتمان در ارائه خدمات لازم و مورد درخواست فدراسیون های مذکور خبر داد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، از مهمترین مصوبات آخرین نشست اعضای دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی که با حضور دکتر محمدحسین علیزاده مسئول این دپارتمان و دیگر اعضای آن برگزار شد، ارسال نامه ای به فدراسیون های ورزشی به منظور معرفی فعالیت های این دپارتمان که می توان به فدراسیون‌های ورزشی برای پیشگیری از آسیب های ورزشی در ورزشکاران به خصوص در آستانه مسابقات کسب سهمیه المپیک و بازی های آسیایی ارائه داد بوده است.
گفتنی است دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی که طی بیش از دو سال گذشته در زمینه های گوناگون نظیر برگزاری کارگاه های آموزشی داخلی و بین المللی و همچنین معاینات قهرمانان تیم های مختلف ورزشی، در مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک فعالیت خود را آغاز کرده است، در متن این نامه و در خصوص ارزیابی های تخصصی و شناسایی عوامل خطر وقوع آسیب های ورزشی به عنوان مهمترین خدمات قابل ارائه در این دپارتمان نام برد.
شایان ذکر است، نامه مذکور در مرحله نخست برای فدراسیون های المپیکی و تیم هایی که بازی های آسیایی را پیش رو دارند ارسال و در مرحله دوم برای دیگر فدراسیون های ورزشی ارسال خواهد شد.
۱۵ آبان ۱۴۰۱ ۱۲:۵۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید