پیگیری تمرینات تیم ملی بوکس جوانان اعزامی به مسابقات جهانی در آکادمی ملی المپیک

پیگیری تمرینات تیم ملی بوکس جوانان اعزامی به مسابقات جهانی در آکادمی ملی المپیک
بوکسورهای حاضر در چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی بوکس جوانان که خود را برای حضور در مسابقات جهانی این رده سنی آماده می کنند تمرینات آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده سنی جوانان که مردادماه و به میزبانی شهر مشهد برگزار شد، 30 بوکسور از سوی کادرفنی تیم ملی به اردوهای آماده‌سازی این تیم دعوت شدند.
در ادامه و پس از پشت سر گذاشتن سه مرحله اردوی تمرینی در کردستان، تهران و کرمانشاه، اردونشینان این تیم در دیداری تدارکاتی به مصاف بوکسورهای بزرگسال عراقی در تهران رفتند.
صبح امروز 7 دعوت شده به چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم که از چهارشنبه 4 آبان در سالن حاج احمد ناطق نوری تهران آغاز شده است، تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.
شایان ذکر است این مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی بوکس جوانان تا روز اعزام به مسابقات جهانی اسپانیا ادامه خواهد داشت.
نیما بیانی، مرتضی ریگی، آریان ساعدپناه، امیرحسین پیشرو، آریا پارسی، صدرا صفری و علی اصغر افشاری نفرات حاضر در اردوی مذکور می باشند.
گفتنی است علاوه بر رضا مهدی‌پور سرمربی این تیم، مرتضی سپهوندی، مهدی طلوتی، ایمان طیبی، محمد مهدی‌پور، مرتضی خفائی و مسعود ریگی دیگر اعضای کادرفنی و سرپرستی این تیم را تشکیل می دهند.
مسابقات بوکس قهرمانی جوانان جهان به میزبانی شهر آلیکانته اسپانیا و طی روزهای 24 آبان لغایت 5 آذرماه سال جاری خواهد شد.

۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۴:۳۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید