برگزاری سومین وبینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی

برگزاری سومین وبینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی
جلسه اعضای دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک با محوریت برگزاری سومین وبینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در این جلسه که صبح امروز و با حضور دکتر محمدحسین علیزاده مسئول دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی، دکتر سید شمس الدین تقوی، دکتر علیرضا شهاب و دکتر صاحب زمانی دیگر اعضای این دپارتمان برگزار شد، حاضرین در خصوص موضوعات مرتبط با برگزاری وبینار مذکور به بحث و تبادل نظر پرداختند.
نحوه انتخاب اساتید برجسته بین المللی و داخلی و همچنین سرفصل های آموزشی سومین وبینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی، برنامه ریزی جهت برگزاری دوره ها و کارگاه های آموزشی توسط این دپارتمان ویژه ورزشکاران و تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی در سال جاری و همچنین انجام آزمون های پیشگیری از آسیب های ورزشی برای تیم های ملی اعزامی به بازی های آسیایی هانگ ژو از مهمترین موضوعاتی بود که در این جلسه به آن پرداخته شد.
شایان ذکر است اطلاعات تکمیلی در خصوص تاریخ و نحوه برگزاری وبینار مذکور در آینده ای نزدیک از طریق وبسایت آکادمی ملی المپیک اطلاع رسانی خواهد شد.
۴ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۳۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید