اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر تست دادند

اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر تست دادند
صبح امروز ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر آقایان در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، این مرحله از اردوی آماده سازی سابریست های دعوت شده به تیم ملی بزرگسالان که آبان ماه سال جاری مسابقات جام جهانی این رشته ورزشی را پیش رو دارند، از دوشنبه 25 مهر در آکادمی ملی المپیک آغاز و تا روز سه شنبه 3 آبان ادامه خواهد داشت.
صبح امروز اعضای این تیم که تمرینات خود را در دو نوبت صبح و بعدازظهر (بدنسازی و تمرینات فنی) در این مجموعه پیگیری می کنند، طبق برنامه های از پیش تعیین شده توسط کادرفنی، در آزمون های آمادگی جسمانی شرکت کردند.
علی پاکدامن، نیما زاهدی، امیرحسین شاکر، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران اعضای تیم در اردوی مذکور را تشکیل می دهند.
گفتنی است عرفان شکوهی و نیما آقایی دو ملی پوش رده سنی جوانان که مسابقات کلاس A جهانی تهران را در تاریخ 14 آبان ماه پیش رو دارند، با تصمیم کادرفنی تیم بزرگسالان و به جهت کسب آمادگی بهتر برای حضور در این رویداد، در اردوی بزرگسالان حضور داشته و در آزمون های صبح امروز نیز حضور پیدا کردند.
لازم به ذکر است اردوی نهایی و متصل به اعزام این تیم از 9 آبان در آکادمی ملی المپیک آغاز خواهد شد.
شایان ذکر است امین قربانی به عنوان سرمربی، مهدی چراغی به عنوان بدنساز و احمد گروسی (ماساژور)، اعضای کادرفنی این تیم را تشکیل می دهند.
مسابقات جام جهانی شمشیربازی در اسلحه سابر از 19 آبان ماه و به میزبانی الجزایر آغاز خواهد شد و به مدت 3 روز پیگیری خواهد شد.
 


 
۳۰ مهر ۱۴۰۱ ۱۳:۱۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید