آزمون ورودی دوره مربیگری خصوصی (PT) ویژه بانوان

آزمون ورودی دوره مربیگری خصوصی (PT) ویژه بانوان
مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک در نظر دارد با مشارکت مرکز آموزش این مجموعه طی روزهای 5 لغایت 15 آذرماه سال جاری دومین دوره مربیگری خصوصی (PT) ویژه بانوان را برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، به همین منظور متقاضیان حضور در این دوره باید در آزمون های تئوری و عملی ورودی که در تاریخ 18 آبان ماه (ساعت 8 صبح) در آکادمی ملی المپیک برگزار می شود حضور پیدا کنند تا در صورت قبولی در این آزمون، جواز حضور در دوره مذکور را کسب کنند.
منابع آزمون ورودی تئوری و عملی دوره مذکور به شرح زیر است:
آزمون تئوری: 40 سوال 4 گزینه ای ازکتاب اصول و مفاهیم آمادگی جسمانی دکتر رجبی-دکتر گائینی انتشارات سمت.
آزمون عملی: 1000متر 6 دقیقه - تست چابکی ایلینویز - انعطاف تنه به جلو - اجرای الگوهای حرکتی (زانوبلند – پرش از روی جعبه و موانع).
گفتنی است محورهای اصلی این دوره که از 28 سرفصل آموزشی تشکیل شده است عبارتند از:
آشنایی با مفاهیم اولیه ارزیابی و سنجش قابلیت های جسمانی، آشنایی با مفاهیم فیزیولوژی تمرین و طراحی برنامه غذایی و آشنایی با مفاهیم اصول تمرین و نحوه اجرای برنامه تمرینی با کاربران متفاوت.
متقاضیان حضور در دوره مربیگری خصوصی (PT) ویژه بانوان که از 50 امتیاز حضور در دوره مربیگری بدنساز آکادمی ملی المپیک نیز برخوردار است، جهت ثبت نام و شرایط حضور در آزمون های ورودی به لینک زیر (جدول برنامه های آموزشی) مراجعه نمایند:

http://academy.olympic.ir/fa/registration




۲۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۴:۲۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید