اردونشینان تیم ملی والیبال ساحلی جوانان تست آمادگی جسمانی دادند

اردونشینان تیم ملی والیبال ساحلی جوانان تست آمادگی جسمانی دادند
ظهر امروز ورزشکاران حاضر در دومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی والیبال ساحلی جوانان با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون های آمادگی جسمانی شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، کادرفنی تیم ملی والیبال ساحلی در رده سنی جوانان در اواسط شهریورماه اقدام به دعوت از 13 والیبالیست که جزو برترین های لیگ گذشته و دارای قابلیت های فنی و تاکتیکی مناسبی بودند نمود تا نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم طی روزهای 16 لغایت 22 شهریور در تهران برگزار شود.
در ادامه و پس از آزمون های اختصاصی که در جریان اردوی نخست توسط کادرفنی این تیم انجام گرفت، در نهایت 8 والیبالیست ساحلی باز جواز حضور در دومین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم را کسب کردند که 6 نفر از این ورزشکاران صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
دومین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم که از 13 مهرماه در محل فدراسیون والیبال آغاز شده است به مدت 8 روز و زیر نظر آقایان پرویز فرخی به عنوان سرمربی و روح الله صالحی نژاد به عنوان مربی در حال پیگیری می باشد.
آرمین کمی، علی قربان پسندی، حسام یوزباشی، حبیب ناصری، مهدی علیزاده و زرقام منصوری 6 اردونشین تیم ملی والیبال ساحلی جوانان را تشکیل می دهند.
اعضای تیم ملی والیبال ساحلی جوانان در ادامه برنامه های آماده سازی خود، 22 مهر به بندر ترکمن خواهند رفت تا طی روزهای 25 تا 28 مهر در تورنمنتی که برای نخستین بار در این رده سنی در سطح کشور و با جایزه نقدی همراه خواهد بود حضور یابند.
شایان ذکر است رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا 2022، 23 تا 27 آبان (به میزبانی بندر عباس)
برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال ساحلی جوانان در مرحله رزرو و مقدماتی این مسابقات حضور خواهند داشت تا در صورت موفقیت و کسب پیروزی های لازم، وارد جدول اصلی این مسابقات شوند.
۱۸ مهر ۱۴۰۱ ۱۴:۴۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید