دعوت شدگان به تیم ملی والیبال ساحلی تست دادند

دعوت شدگان به تیم ملی والیبال ساحلی تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی والیبال ساحلی آقایان که دو تورنمنت مهم ساحلی آسیا را در آبان ماه سال جاری و به میزبانی ایران پیش رو دارند، در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، کمیته ساحلی فدراسیون والیبال، اسامی اعضای تیم ایران را برای شرکت در دو تورنمنت مهم ساحلی آسیا 2022 اعلام کرد که بر همین اساس بهمن سالمی، علیرضا آقاجانی، عبدالحامد میرزاعلی، آرش وکیلی، عباس پورعسگری و سینا شوکتی، 6 دعوت شده به تمرینات آماده‌سازی این تیم ها صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
ملی پوشان والیبال ساحلی که طی روزهای 16 لغایت 20 آبان سال جاری مسابقات والیبال ساحلی تور آزاد آسیا و همچنین رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا 2022 را از 23 تا 27 آبان (به میزبانی بندر عباس) پیش رو دارند، از پنجشنبه تمرینات آماده سازی خود را در زمین اختصاصی فدراسیون والیبال آغاز کرده اند.
شایان ذکر است رضا نائینی به عنوان سرمربی و روح‌اله صالحی‌نژاد به عنوان مربی هدایت تیم‌های ملی والیبال ساحلی ایران در رقابت‌های مذکور را بر عهده دارند.
۱۶ مهر ۱۴۰۱ ۱۴:۱۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید