نشست مشترک رئیس کمیته ملی المپیک با مدیران و مسئولان مراکز آکادمی ملی المپیک برگزار شد

نشست مشترک رئیس کمیته ملی المپیک با مدیران و مسئولان مراکز آکادمی ملی المپیک برگزار شد
با حضور محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، سید مناف هاشمی دبیرکل و علیرضا پاکدل عضو هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک، دکتر کیکاوس سعیدی رئیس آکادمی ملی المپیک و مدیران مراکز مختلف این آکادمی، نشستی به منظور هم افزایی بیشتر مسئولین کمیته و آکادمی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، حاج محمود خسروی وفا که دلیل اصلی برگزاری این نشست را معارفه و آشنایی بیشتر با مراکز آکادمی عنوان داشت، خطاب به مدیران این مجموعه گفت: دلیل حضور بنده در این جلسه این است که از برنامه های شما عزیزان در پیشبرد اهداف آکادمی آشنا شوم و از نقطه نظرات شما پیش از تصمیم گیری هایی که در خصوص این مجموعه انجام خواهد شد مطلع شوم.   
وی ضمن قدردانی از زحمات دکتر صالحی امیری رئیس پیشین کمیته ملی المپیک در رشد و پیشرفت جایگاه آکادمی ملی المپیک برای کمک به ورزش قهرمانی اظهار داشت: ما بنا به ایجاد تغییرات اساسی در برنامه هایی که دکتر صالحی امیری آغازگر آن هستند نداریم، بلکه بنا به نیاز روز و انتظارات ما امکان دارد تغییراتی را در نحوه ارائه خدمات این مجموعه ایجاد کنیم.
رئیس کمیته ملی المپیک، سنجش و آنالیز دقیق ورزشکاران اعزامی به رویدادهای مهم بین المللی و ارائه خدمات مناسب روان‌شناسی به ورزشکاران تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی را از جمله مهمترین و تأثیرگذارترین خدمات آکادمی در پیشرفت ورزش قهرمانی عنوان کرد و ابراز داشت: قطعاً از تجربیات شما مدیران آکادمی ملی المپیک به عنوان کارشناسان صاحب نظر در حوزه های مختلف، در تصمیم گیری های خود و برآورده کردن نیازهای فدراسیون های ورزشی بهره لازم را خواهیم برد.
لازم به ذکر است مدیران مراکز مختلف آکادمی نیز در جریان این نشست، ضمن ارائه گزارش عملکرد مراکز مربوطه، به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود در زمینه ارتقاء شیوه خدمات این مجموعه به فدراسیون های ورزشی پرداختند.
۴ مهر ۱۴۰۱ ۰۸:۰۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید