دریافت مدرک مموس کمیته بین المللی المپیک توسط مدیر مرکز آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک

دریافت مدرک مموس کمیته بین المللی المپیک  توسط مدیر مرکز آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک
مدیر مرکز آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک پس از حضور در آخرین نشست از بیست و سومین دوره کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی سازمان های ورزشی کمیته بین المللی المپیک موفق به دریافت مدرک مموس این نهاد بین المللی شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، بیست و سومین دوره کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی سازمان‌های ورزشی با هدف یکسان سازی سطح دانش و مهارت‌های مدیریتی و رهبری مدیران سازمان های ورزشی ملی و بین المللی سراسر دنیا هر ساله و توسط کمیته بین المللی المپیک برگزار می شود.
در همین راستا متقاضیان بسیاری از سراسر دنیا برای حضور در این دوره مهم بین المللی ثبت نام می نمایند که با توجه به رزومه و موضوعی که برای پروژه پایانی خود ارائه می کنند، از سوی کمیته بین المللی المپیک  (IOC) پذیرفته می شوند.
گفتنی است شرکت کنندگان در دوره مذکور، پس از حضور در سه نشست، در نهایت پروژه خود را در چهارمین نشست این دوره ارائه می کنند که خانم مریم جعفری مدیر مرکز آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک برای حضور در بیست و سومین دوره مموس زبان انگلیسی از طرف کمیته ملی المپیک در سال 2019 کاندید و پس از پذیرش از سوی  IOC، در نشست های مختلف شرکت نمود.
لازم به ذکر است از جمله مباحث تدریس شده در این دوره که به دلیل شیوع کرونا تا سال 2022 به طول انجامید عبارت بودند از: مدیریت سازمان های ورزشی، مدیریت مالی، بازاریابی، مدیریت منابع انسانی، روش تحقیق و ... .
شایان ذکر است خانم جعفری طی روزهای 14 لغایت 19 شهریور ماه 1401 در نشست آخر این دوره که در کشور سوئیس برگزار شد شرکت نموده و پروژه خود با نام طراحی الگوی الکترونیک آموزش ارزش های المپیک را ارائه و موفق به دریافت مدرک مموس شد.
۲۳ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۴۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید