آزمون ورودی دوره مربیگری بدنساز آکادمی ملی المپیک (ویژه فدراسیون‌های ورزشی) برگزار شد

آزمون ورودی دوره مربیگری بدنساز آکادمی ملی المپیک  (ویژه فدراسیون‌های ورزشی) برگزار شد
صبح امروز و با حضور 30 مربی معرفی شده از سوی فدراسیون‌های ورزشی، آزمون ورودی دوره مربیگری بدنساز ویژه این فدراسیون‌ها، در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از اعلام فراخوان مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک به فدراسیون‌های ورزشی مبنی بر برگزاری دوره مربیگری بدنساز، اسامی مربیان واجد شرایط حضور در این دوره توسط فدراسیون‌های مربوطه به این مرکز اعلام شد.
صبح امروز 30 مربی واجد شرایط و متقاضی حضور در دوره مذکور در آزمون‌های ورودی تئوری و عملی که توسط کارشناسان مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی و مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک انجام شد شرکت کردند.
آزمون های مذکور در بخش تئوری را کتاب علم تمرین نوشته دکتر حمید رجبی و دکتر علی گرزی انتشارات جهاد دانشگاهی تشکیل دادند و آزمون های عملی نیز شامل دو 1609 متر، ایلی نویز، تنه به جلو و اجرای صحیح الگوهای حرکتی تمرین جهت آموزش بود.
لازم به ذکر است اعلام نتایج این آزمون ورودی، به زودی از طریق سایت آکادمی ملی المپیک اعلام و قبول‌شدگان در این آزمون‌ها طی روزهای 19 لغایت 31 شهریورماه در دوره فوق که پیش‌نیاز دوره‌های مربیگری بدنساز تخصصی راکتی، توپی و رزمی می‌باشد حضور خواهند یافت.
۵ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۲۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید