بیست و دومین جلسه شورای پژوهش و نشر کمیته ملی المپیک با حضور اعضاء کارگروه تخصصی این شورا برگزار شد

بیست و دومین جلسه شورای پژوهش و نشر کمیته ملی المپیک با حضور اعضاء کارگروه تخصصی این شورا برگزار شد
بیست و دومین جلسه شورای پژوهش و نشر کمیته ملی المپیک به منظور ارائه گزارش عملکرد این شورا طی یک سال اخیر توسط خانم دکتر ناهید کریمی دبیر شورا و همچنین رسیدگی به کلیه موارد ارجاء شده و باقیمانده در نیمه اول سال 1401 برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، از جمله موارد بررسی شده در این جلسه می توان به اظهار نظر در خصوص کتب داوری شده برای چاپ، اعطاء مجوز تجدید چاپ برخی کتب به فدراسیون مربوطه، بررسی و اظهار نظر در خصوص چند عنوان کتاب جدید پیشنهاد شده و بررسی و اظهار نظر در خصوص گزارش های مکتوب برخی مراکز علمی- پژوهشی اشاره کرد.
همچنین یکی دیگر از مواردی که در این جلسه به صورت خاص به آن پرداخته شد، ارائه گزارش، مصاحبه و بحث و تبادل نظر در خصوص روند اجرای یکی از پژوهش های مصوب شورا تحت عنوان "تدوین الگوی مدیریت حفاظت از ورزشکاران ملی" بود.
در این جلسه مصوب گردید برخی از کتب حمایت و چاپ شده توسط کمیته ملی المپیک برای دسترسی علاقمندان و دانشجویان به صورت آزاد روی وب سایت کمیته و آکادمی ملی المپیک قرار گیرد.
همچنین مقرر گردید گزارش مبسوطی از شورای پژوهش و نشر طی یک سال اخیر توسط دبیر شورا تهیه شود تا در جلسه آتی هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک که مقرر است فردا چهارشنبه دوم شهریور برگزار شود انعکاس یابد.
اعضاء حاضر در این کارگروه تخصصی، خانم ها طاهره طاهریان، دکتر فریبا محمدیان، دکتر ناهید کریمی، آقایان دکتر رضا قرا خانلو، دکتر عباسعی گائینی و محققان مدعو آقایان دکتر پورکیانی و دکتر سعید جعفری بودند.
۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۴:۴۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید