آزمون پایانی دوره مربیگری خصوص (PT) آکادمی ملی المپیک برگزار شد

آزمون پایانی دوره مربیگری خصوص (PT) آکادمی ملی المپیک برگزار شد
صبح امروز و با حضور شرکت کنندگان در دوره مربیگری خصوصی آکادمی ملی المپیک (ویژه آقایان) که ابتدای مردادماه توسط مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی و مشارکت مرکز آموزش این آکادمی برگزار شد، آزمون نهایی این دوره در دو بخش تئوری و عملی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از اعلام فراخوان مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک مبنی بر برگزاری نخستین دوره مربیگری خصوصی (PT) که اواخر خردادماه و از طریق سایت این آکادمی اطلاع رسانی شد، 50 نفر از علاقمندان به حضور در این دوره پس از طی مراحل ثبت نام در آزمون ورودی که در دو بخش تئوری و عملی در تاریخ 22 تیرماه برگزار شد حضور یافتند.
در ادامه 37 نفر قبول شده در این آزمون های ورودی، در دوره مربیگری خصوصی که طی روزهای 1 لغایت 11 مردادماه برگزار شد حضور یافتند که این دوره از 28 سرفصل آموزشی و در محورهای اصلی آشنایی با مفاهیم اولیه ارزیابی و سنجش قابلیت های جسمانی، آشنایی با مفاهیم فیزیولوژی تمرین و طراحی برنامه غذایی و آشنایی با مفاهیم اصول تمرین و نحوه اجرای برنامه تمرینی با کاربران متفاوت برگزار شد.
صبح امروز شرکت کنندگان در دوره مذکور با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون پایانی که مواد آن از دروس ارائه شده طی دوره و در دو بخش تئوری و عملی بود شرکت کردند که نتایج این آزمون پایانی به زودی از طریق سایت آکادمی ملی المپیک اطلاع رسانی خواهد شد.

۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۳:۳۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید