هجدهمین شماره نشریه علمی خبری آکادمی ملی المپیک منتشر شد

هجدهمین شماره نشریه علمی خبری آکادمی ملی المپیک منتشر شد
هجدهمین شماره نشریه علمی خبری آکادمی ملی المپیک با عنوان المپین، در 52 صفحه منتشر و در اختیار جامعه ورزش و دیگر علاقمندان قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در این شماره از نشریه المپین که با مدیر مسئولی دکتر کیکاوس سعیدی رئیس آکادمی ملی المپیک و سردبیری دکتر حمید آقا علی نژاد  ویژه فصل بهار 1401 به چاپ رسیده است، علاقمندان با مقالات علمی- ورزشی و چکیده‌ای از مهمترین اخبار مرتبط در حوزه آکادمی ملی المپیک آشنا می‌شوند.
عنوان مقالاتی که در این شماره از نشریه علمی خبری آکادمی ملی المپیک به چاپ رسیده است به شرح زیر می باشد:
تحلیلی بر دوران ریاست دکتر صالحی امیری در کمیته ملی المپیک، تأثیر رژیم وگان بر دستاوردهای ورزشی، رابطه مشارکت در ورزش با میل به خشونت در محیط کار معلمان ورزش، مهاجرت ورزشکاران ایرانی، تمرینات مقاومتی برای اوج رسانی عملکرد استقامتی، انطباق زمانی و استراتژی های تغذیه ای به عنوان چالش هایی پیرامون سفر ورزشکاران، بهداشت خواب در ورزشکاران، سبک زندگی ورزشکاران حرفه ای، دلایل و الزامات اهمیت اجتماعی ورزش، اندیکاسیون و کنتراندیکاسیون ماساژ در تورم وادم و مفهوم شکست و پیروزی از منظر ورزشکاران و مربیان حرفه ای.
علاقمندان می‌توانند فایل PDF مربوط به این شماره نشریه علمی خبری المپین را از لینک زیر دانلود کنند:
http://academy.olympic.ir/fa/nashrieh
همچنین، علاقمندان به چاپ مطالب علمی در نشریه المپین می توانند مقالات خود را با توجه به دستورالعمل زیر برای درج در شماره های آتی نشریه ارسال کنند:
- مقاله باید کاملا کاربردی در حوزه ورزش قهرمانی باشد.
- مقاله شامل عنوان، مقدمه، متن اصلی و منابع و حداکثر ۳ صفحه A4 باشد.
- منابع بر اساس حروف الفبا تنظیم شده و در متن ارجاع منابع انجام شود.
- ایمیل برای ارسال مقاله:
aghaalinejad@ymail.com

۱ شهریور ۱۴۰۱ ۱۲:۱۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید