تمرینات آماده سازی تیم های شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا در آکادمی ملی المپیک

تمرینات آماده سازی تیم های شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا در آکادمی ملی المپیک
تیم های خارجی شرکت کننده در مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا در جریان برگزاری این رویداد بین‌المللی که به میزبانی تهران برگزار می شود، تمرینات آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، چهاردهمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 18 سال آسیا طی روزهای 24 لغایت 31 مردادماه به میزبانی تهران و در سالن والیبال آزادی برگزار خواهد شد و تیم ملی نوجوانان ایران برای حضور در این رویداد دوازدهمین اردوی آماده‌سازی خود را از 18 مرداد ماه با حضور 15 بازیکن آغاز کرده است.
شایان ذکر است این رقابت‌ها به دلیل شرایط کرونایی بعد از چهار سال دوری این رده سنی در بالاترین سطح والیبال آسیا، با حضور 8 کشور ایران، چین‌تایپه، چین، کویت، ژاپن، کره‌جنوبی، تایلند و هند برگزار خواهد شد.
مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان آسیا با 12 دیدار پیگیری می‌شود و شاگردان محمد وکیلی در گروه نخست، طی روزهای 25، 26 و 27 مرداد به ترتیب به مصاف تیم های چین، کویت و چین تایپه خواهند رفت.
ژاپن، کره‌جنوبی، تایلند و هند نیز کشورهای حاضر در گروه دوم این مسابقات را تشکیل می دهند.
در همین راستا و طبق هماهنگی های انجام گرفته، تیم های خارجی حاضر در این مسابقات که از جنبه انتخابی مسابقات جهانی نیز برخوردار می باشد، تمرینات آماده سازی خود را در جریان برگزاری این رویداد بین المللی در دو سالن تمرینی و یک سالن بدنسازی آکادمی ملی المپیک پیگیری خواهند کرد.
گفتنی است تیم ملی والیبال نوجوانان پسر ایران با کسب 7 عنوان قهرمانی در قاره آسیا، پرافتخارترین کشور در رقابت‌های مذکور می باشد.
۲۲ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۳:۵۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید