"22 مرداد" آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در سمپوزیوم بین المللی قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک

"22 مرداد" آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در سمپوزیوم بین المللی قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک
دپارتمان قلب و ورزش مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک با همکاری مرکز پزشکی ورزشی آسپتار قطر، در تاریخ سه شنبه 25 مردادماه نخستین سمپوزیوم بین المللی قلب و ورزش را برگزار می کند.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک با همکاری مرکز پزشکی ورزشی آسپتار قطر و با هدف ارتقاء و توسعه مبحث قلب و ورزش در خاور‌میانه اقدام به برگزاری نخستین سمپوزیوم بین‌المللی قلب و ورزش به صورت حضوری و غیرحضوری کرده است.
به همین منظور و با توجه به استقبال کم نظیر علاقمندان به این مبحث، از سوی مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک، پایان وقت اداری شنبه 22 مرداد آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در این سمپوزیوم اعلام شد.   
لازم به ذکر است دکتر رودریگر کرچ مدیر دپارتمان ارتقاء سلامت سازمان بهداشت جهانی، پروفسور گویدو پیلس مسئول دپارتمان قلب و ورزش مرکز پزشکی ورزشی آسپتار قطر، دکتر کارمن آدامز پزشک قلب و ورزش و خانم نلی خلیل مسئول بخش پرستاری مرکز پزشکی ورزشی آسپتار قطر سخنرانان خارجی و دکتر مهدی انوری مسئول دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک و دکتر جواد نوروزی عضو این دپارتمان نیز سخنرانان داخلی این سمپوزیوم بین المللی را تشکیل می  دهند.
علاقمندان و متقاضیان حضور در این سمپوزیوم جهت کسب اطلاعات بیشتر، نحوه ثبت نام و مشاهده برنامه این سمپوزیوم به لینک زیر مراجعه نمایند:

http://academy.olympic.ir/fa/registration

۲۲ اَمرداد ۱۴۰۱ ۰۹:۱۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید