نشست شورای مدیران آکادمی ملی المپیک برگزار شد

نشست شورای مدیران آکادمی ملی المپیک برگزار شد
صبح امروز و با حضور دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک و همچنین مدیران مراکز مختلف این آکادمی، نشست شورای مدیران آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در جریان این نشست که ابتدای آن با توضیحاتی از سوی دکتر سعیدی در خصوص فعالیت های صورت گرفته در آکادمی ملی المپیک طی سال جاری همراه بود، دکتر صالحی امیری با تأکید بر این نکته که آکادمی باید به مرجعیت فدراسیون های ورزشی تبدیل شود، نکاتی را در این خصوص بیان کرد.
وی گفت: رسیدن آکادمی به مرجعیت ورزش کشور، آرمان و رویا نیست بلکه هدفی است که می توان با یک برنامه و تقویمی حداقل پنج ساله که با برنامه های عملیاتی یک ساله (کیفی و کمی) توأم باشد و همچنین پرداختن مناسب به چهار سطح سیاست‌گذاری، مشخص کردن اهداف، برنامه‌ریزی و انجام اقدامات لازم در این خصوص، به این مهم رسید.
دکتر صالحی امیری مرجعیت مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی، مرکز آموزش و پژوهش، مرکز پزشکی ورزشی، مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک و دیگر مراکز این مجموعه در ورزش قهرمانی را در گرو توجه ویژه به سه عنصر برنامه، انگیزش و استمرار عنوان کرد و افزود: با حرکت بدون نظام و برنامه ریزی به هدف خود نخواهیم رسید و تا زمانی که به عنوان مرجعیت تبدیل نشویم، در تضاد با رقبا قرار خواهیم داشت.
رئیس کمیته ملی المپیک در پایان گفت: با اقداماتی که طی چهار سال گذشته در زمینه تجهیزات سخت افزاری آکادمی ملی المپیک صورت گرفته است، این مجموعه مشکلی از این منظر ندارد و در دوره بعدی باید به تجهیز کردن آکادمی از لحاظ نرم‌افزاری پرداخته شود.
شایان ذکر است در پایان این نشست، دکتر صالحی امیری ابلاغ خانم دکتر ناهید کریمی به عنوان مشاور سرپرست آکادمی ملی المپیک در حوزه توسعه ارزش های المپیک و ابلاغ خانم ناهید صادقلو به عنوان مسئول دفتر سرپرست آکادمی ملی المپیک را به این دو نفر اعطاء کرد.  

۱۰ اَمرداد ۱۴۰۱ ۱۲:۰۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید