کارگاه آموزشی بازگشت به تمرین (return to sport) برگزار شد

کارگاه آموزشی بازگشت به تمرین (return to sport) برگزار شد
روز گذشته و با حضور 24 نفر از ورزشکاران و مربیان علاقمند، بخش تمرینات برتر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک اقدام به برگزاری کارگاهی آموزشی با عنوان بازگشت به تمرین نمود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، ناصر پیروردی زاده مدیر کارگاه مذکور و مسئول بخش تمرینات برتر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی در خصوص برگزاری این کارگاه گفت: کارگاه آموزشی مذکور که طی یک روز برگزار شد، از 10 امتیاز حضور در آزمون ورودی دوره مربیگری بدنساز آکادمی ملی المپیک برخوردار بود که با حضور 24 نفر از علاقمندان به مبحث تکنیک های بازگشت به تمرین برگزار شد.
وی افزود: کارگاه آموزشی بازگشت به تمرین که نفراتی از فدراسیون های تیراندازی با کمان، فدراسیون ورزش‌های کارگری و دیگر علاقمندان به این مبحث در آن حضور داشتند، از سه بخش مجزا تشکیل شده بود که در بخش نخست امین شفیع پور به ارائه توضیحاتی در خصوص تستها و غربالگری های پس از آسیب و بازگشت به تمرین پرداخت.
مسئول بخش تمرینات برتر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک ابراز داشت: دکتر علیرضا شهاب و مجد الدین مستعان مدرسین بخش های دوم و سوم این کارگاه بودند که به ترتیب در رابطه با اصول بازتوانی و بازگشت به ورزش و ملاحظات روانشناختی بازگشت از آسیبهای ورزشی مباحث مهمی را ارائه کردند.
وی در ادامه گفت: در بخش پایانی نیز آقای ابراهیمی، اصول طراحی تمرینات پس از آسیب (قدرتی_سرعتی_پلایو متریک_ثبات وپایداری) را خطاب به شرکت کنندگان کارگاه توضیح داد.
۲۶ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۴۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید