کارگاه آشنایی با ملاحظات تغذیه ای و مکمل ها در رشته های ورزشی تیمی برگزار شد

کارگاه آشنایی با ملاحظات تغذیه ای و مکمل ها در رشته های ورزشی تیمی برگزار شد
دپارتمان تغذیه ورزشی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک با همکاری مرکز آموزش این مجموعه، کارگاه آموزشی و یک روزه آشنایی با ملاحظات تغذیه‌ای و مکمل‌ها در رشته‌های ورزشی تیمی را با هدف ارتقاء دانش، آگاهی و عملکرد ورزشکاران نخبه تیم‌های ملی وکادر فنی این تیم‌ها به اصول تغذیه ورزشی برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر هادی عطارد مسئول دپارتمان تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک و مدیر کارگاه مذکور در بخش نخست به بیان توضیحاتی در خصوص تغذیه کاربردی و مکمل ها قبل، حین و بعد از رویدادهای ورزشی تیمی پرداخت.
در ادامه، شهزاد محمدیان مسئول دپارتمان تغذیه کمیته ملی پارالمپیک مباحثی را در خصوص ملاحظات و شرایط خاص ورزشکاران زن و سفرهای ورزشی به شرکت کنندگان کارگاه ارائه کرد.
دکتر محمد صمدی عضو هیأت علمی دانشگاه علوم پزشکی بقیه الله، سومین مدرس این کارگاه بود که به بیان مطالبی در خصوص ترکیب بدنی و مدیریت وزن و همچنین نوشیدنی های ورزشی و انرژی زا در ورزش های تیمی پرداخت.
شایان ذکر است دکتر عطارد در پایان این کارگاه به جمع بندی مطالب ارائه شده به ویژه زمان بندی و نقش آن در پیشگیری و ریکاوری آسیب های ورزشی پرداخت و به پرسش های شرکت کنندگان در این زمینه پاسخ داد.

۱۴ تیر ۱۴۰۱ ۱۳:۴۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید