دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی (ویژه فوتبال) آغاز شد

دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی (ویژه فوتبال) آغاز شد
دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی ویژه رشته ورزشی فوتبال از صبح روز یکشنبه 5 تیرماه 1401 ، توسط مرکز روان‌شناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک و مشارکت مرکز آموزش این مجموعه آغاز و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از اعلام فراخوانی که اوایل خردادماه و توسط مرکز روان‌شناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک مبنی بر برگزاری دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی ویژه فوتبال انجام گرفت، متقاضیان حضور در این دوره ضمن ثبت نام در مصاحبه ورودی که در تاریخ 28 خرداد برگزار شد حضور یافتند.
در نهایت قبول شدگان مصاحبه ورودی، از صبح روز یکشنبه 5 تیرماه در این دوره آموزشی و چهار روزه که با هدف تربیت روان‌شناسانی که بتوانند به سلامت روان و عملکرد فوتبالیست ها در میادین مختلف ورزشی کمک کنند، حاضر شدند.
روز گذشته و با مقدماتی که دکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی مدیر مرکز روان‌شناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک در رابطه با ضرورت آموزش دوره مهارت های ذهنی به شرکت کنندگان ارائه کرد، این دوره به صورت رسمی آغاز و تا چهارشنبه 8 تیرماه ادامه خواهد داشت.
از مهمترین سرفصل های آموزشی این دوره می توان به این موضوعات اشاره کرد:
اطلاعات کاربردی در فوتبال و اصول تصویرسازی در ورزش، هدف گذاری در فوتبال، اضطراب و کنترل آن در فوتبال، تمرکز و بازیافت تمرکز در فوتبال، انسجام و فروپاشی تیمی در فوتبال، مراحل ورود به تیم های فوتبال، روتین مسابقه ای، انگیزش در فوتبال، کنترل هیجان در فوتبال، سبک زندگی سلامت در فوتبال، ملاحظات روان‌شناختی در فوتبال، ارتباط مؤثر در فوتبال، سنجش و ارزیابی در فوتبال، اعتماد به نفس در فوتبال و تحلیل رفتگی و آسیب در ورزش.
شایان ذکر است علاوه بر دکتر واعظ موسوی، آقایان دکتر خسرو حمزه، مجتبی تاج، دکتر صابر مهری، دکترمحسن پروازی، دکتر بهروز اکبرزاده و میلاد اسماعیلی مدرسان این دوره را تشکیل می دهند.


۶ تیر ۱۴۰۱ ۱۴:۱۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید