دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی از آکادمی ملی المپیک بازدید کردند

دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی از آکادمی ملی المپیک بازدید کردند
دانشجویان مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی صبح امروز و در راستای برگزاری رویداد گرامیداشت روز المپیک 1401 (Olympic Day 2022) ، از آکادمی ملی المپیک بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، نظر به تأسیس کمیته بین المللی المپیک  (IOC) در تاریخ 23 ژوئن 1894، از سال 1948هر ساله در این تاریخ (23 ژوئن) سازمان های المپیکی در سراسر جهان از یک روز تا یک هفته اقدام به برگزاری جشن‌های فرهنگی_ ورزشی برای گرامیداشت این روز می نمایند.
کمیته ملی المپیک ایران نیز طبق معمول سال های گذشته برای بزرگداشت این روز اقدام به برگزاری برنامه‌های متنوعی می کند که در همین راستا صبح امروز و با هماهنگی صورت پذیرفته از سوی واحد همبستگی المپیک، دانشجویان تربیت بدنی دانشگاه خوارزمی ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک از مراکز مختلف این مجموعه بازدید و با نحوه خدمات رسانی آکادمی به تیم ها و ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی آشنا شدند.
شایان ذکر است این گروه از دانشجویان پیش از حضور در آکادمی ملی المپیک، علاوه بر بازدید از موزه ملی ورزش، المپیک و پارالمپیک در کارگاهی با عنوان آموزش المپیک که با توضیحات دکتر عباسعلی گایینی رئیس کمیسیون همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک همراه بود شرکت کردند.
برگزاری سمینار گفتمان حکمرانی در ورزش در تاریخ 30 خرداد، بازدید دانشجویان دانشگاه تهران در تاریخ 31 خرداد و 1 تیر و گرامیداشت روز المپیک و کودک در تاریخ 5 تیر از دیگر برنامه هایی است که به منظور گرامیداشت روز المپیک با همکاری کمیته و آکادمی ملی المپیک برنامه ریزی و اجرا خواهد شد.
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۱۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید