مصاحبه ورودی یازدهمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی (ویژه فوتبال) در آکادمی ملی المپیک برگزار شد

مصاحبه ورودی یازدهمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی (ویژه فوتبال)  در آکادمی ملی المپیک برگزار شد
صبح امروز و با حضور دکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک و دیگر کارشناسان و مصاحبه کنندگان این مرکز، مصاحبه ورودی یازدهمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی آکادمی ملی المپیک به صورت حضوری و غیر حضوری برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از اعلام فراخوان مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک مبنی بر برگزاری یازدهمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی ویژه فوتبال، متقاضیان حضور در این دوره برای مصاحبه ورودی دعوت شدند.
در ادامه، صبح امروز و با حضور دکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک و همچنین دکتر خسرو حمزه، دکتر صابر مهری، دکتر محسن پروازی و مجتبی تاج از کارشناسان این مرکز، مصاحبه ورودی این دوره به صورت حضوری و غیرحضوری برگزار شد.
از قبول شدگان در این آزمون که اسامی آنها به زودی از طریق سایت آکادمی ملی المپیک اطلاع رسانی خواهد شد، برای حضور در یازدهمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی که طی روزهای 5 تا 8 تیرماه سال جاری برگزار می شود دعوت به عمل خواهد آمد.
شایان ذکر است هدف از برگزاری این دوره آموزشی چهار روزه، تربیت روانشناسانی است که بتوانند در آمادگی ذهنی فوتبالیست ها کمک کنند.
۲۸ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۰۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید