جلسه داوری پنجمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد

جلسه داوری پنجمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد
صبح امروز و با حضور دکتر عبدالحمید احمدی رئیس شورای سیاست گذاری پنجمین جشنواره عکس ورزشی، مجتبی علوی دبیر جشنواره و سه داور ایرانی به صورت حضوری به همراه دو داور خارجی که به صورت غیرحضوری کار داوری این جشنواره را برعهده داشتند، جلسه داوری پنجمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، با دریافت نزدیک به 3000 عکس که توسط شرکت کنندگانی از 53 کشور به دبیرخانه پنجمین جشنواره عکس ورزشی ارسال شد، پس از هفت روز داوری انفرادی، تعداد 100 عکس برای جلسه صبح امروز انتخاب شدند.
در نهایت و پس از برگزاری جلسه نهایی داوری این جشنواره که صبح امروز در سالن شماره 2 استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، نفرات اول تا پنجم انتخاب شدند تا در مراسم اختتامیه ای که همزمان با روز عید سعید غدیر خم (27 تیرماه سال جاری) در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار می‌شود از این نفرات با اهدای جوایزی تقدیر شود.
شایان ذکر است دکتر مجتبی آقایی، محمد امین جمالی و علی سامعی سه داور ایرانی به همراه دو داور از کشورهای کرواسی و بحرین کار داوری این جشنواره را در سه بخش حرفه ای، آماتور و فوتبال جام جهانی بر عهده داشتند.



   
۲۵ خرداد ۱۴۰۱ ۱۵:۰۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید