مراسم معارفه دکتر رامین طباطبایی به عنوان سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی آکادمی ملی المپیک برگزار شد

مراسم معارفه دکتر رامین طباطبایی به عنوان سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی آکادمی ملی المپیک برگزار شد
صبح امروز و با حضور دکتر کیکاوس سعیدی دبیرکل کمیته ملی المپیک و سرپرست آکادمی ملی المپیک، محمدرضا اویسی مدیر امور اداری کمیته ملی المپیک و معاونت پیشین آموزشی و پژوهشی آکادمی ملی المپیک، سید علیرضا محسنی سرپرست معاونت اجرایی آکادمی ملی المپیک و همچنین مدیران و کارشناسان این آکادمی، مراسم معارفه دکتر رامین طباطبایی به عنوان مشاور و سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر سعیدی در ابتدای این مراسم ضمن اشاره به اینکه آکادمی در مسیری مناسب، هدفمند، رو به جلو و در چارچوب اهداف و برنامه های تدوین شده در حرکت است ابراز داشت: آکادمی علاوه بر برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی غنی و با کیفیت بالا، رویکردی حمایتی از فدراسیون‌های ورزشی در مسیر آماده سازی تیم های ورزشی برای حضور در رویدادهای مهم و بین‌المللی مانند المپیک و بازی های آسیایی دارد.
وی ضمن اشاره به کارشناسان متخصصی که در حوزه های مختلفی نظیر پزشکی ورزشی، فیزیوتراپی، روانشناسی ورزشی و همچنین سنجش و آزمون های آمادگی جسمانی در آکادمی ملی المپیک مشغول به کار هستند گفت: شورای راهبردی آکادمی ملی المپیک مسیری را تعریف و مصوب نمود تا آکادمی که مجموعه‌ای منحصر به فرد در کشور است را به مرجعیت اصلی ورزش قهرمانی در حوزه‌های مذکور تبدیل کنیم.
دکتر کیکاوس سعیدی در ادامه و ضمن تقدیر از زحمات محمد رضا اویسی معاونت پیشین آموزشی و پژوهشی آکادمی ملی المپیک به عنوان شخصی کوشا و امین، از دکتر رامین طباطبایی به عنوان فردی دارای تحصیلات عالی مرتبط و پیشکسوت عرصه ورزش کشور نام برد.
در پایان این مراسم، دکتر سعیدی با اهدای لوح تقدیری از زحمات محمد رضا اویسی تجلیل کرده و در ادامه حکم مشاور و سرپرستی معاونت آموزشی و پژوهشی آکادمی ملی المپیک را از طرف دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به دکتر رامین طباطبایی اعطاء کرد.
در متن این حکم آمده است:
جناب آقای دکتر رامین طباطبایی
با سلام
نظر به سوابق، تعهد و تجربیات جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان "مشاور و سرپرست معاونت آموزشی و پژوهشی آکادمی ملی المپیک" منصوب می شوید.
انتظار می رود در مسیر تحقق اهداف و برنامه های علمی، تخصصی، آموزشی و پژوهشی آکادمی و در راستای شرح وظایف مصوب اهتمام و مساعی لازم معمول دارید.
توفیق شما در انجام وظایف محوله را از خداوند متعال مسئلت می نماید.
سیدرضا صالحی امیری
شایان ذکر است در جریان برگزاری مراسم مذکور، دکتر کیکاوس سعیدی با اعطاء حکمی به دکتر مرتضی بهرامی نژاد، وی را به سمت مشاور در امور تحقیق و توسعه آکادمی ملی المپیک منصوب کرد.
۲۳ خرداد ۱۴۰۱ ۱۴:۳۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید