آغاز اردوی شبانه روزی تیم ملی سپک تاکرا در آکادمی ملی المپیک

آغاز اردوی شبانه روزی  تیم ملی سپک تاکرا در آکادمی ملی المپیک
ورزشکاران دعوت شده به سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی سپک تاکرا که خود را برای حضور در مسابقات جهانی این رشته ورزشی آماده می کنند از صبح امروز دور جدید تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری دو مرحله اردوی آماده سازی تیم ملی سپک تاکرا که در فروردین و اردیبهشت ماه و به میزبانی آکادمی ملی المپیک برگزار شد، 8 عضو این تیم از صبح امروز سومین مرحله از اردوهای شبانه روزی خود را در این مجموعه آغاز کردند.
دعوت شدگان به تیم ملی سپک تاکرا که مسابقات جهانی تایلند را پیش رو دارند، تا 15 خرداد و در دو نوبت صبح و بعدازظهر تمرینات خود را زیر نظر رضا رستمی سرمربی این تیم پیگیری خواهند کرد.
محمد صفایی، مهدی قبادی، پدرام خداداده، رسول تندر و سینا رضایی از استان کرمانشاه، مجید غفاری از استان مرکزی، امیر خانی از گیلان و فرشاد کایکانی از استان مرکزی 8 اردونشین تیم ملی سپک تاکرا در اردوی مذکور را تشکیل می دهند.
لازم به ذکر است تیم ملی سپک تاکرا ایران با شش بازیکن و در دو رشته چهار نفره و سه نفره در مسابقات جهانی تایلند که طی روزهای 1 تا 12 مردادماه سال جاری برگزار خواهد شد حضور پیدا خواهد کرد.
کشورهای تایلند میزبان، کره جنوبی، مالزی،  ویتنام، اندونزی، لائوس، ژاپن و میانمار از مهمترین رقبای تیم ایران در این رقابت ها می باشند.
 
۷ خرداد ۱۴۰۱ ۱۰:۵۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید