اعضای تیم ملی شنا تست دادند

اعضای تیم ملی شنا تست دادند
صبح امروز ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی شنا که خود را برای حضور در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی آماده می کنند در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از دعوت کادرفنی تیم ملی شنا از 15 ورزشکار برای حضور در نخستین مرحله از آزمون های آمادگی جسمانی این تیم که متشکل از نفرات برگزیده مسابقات گزینشی المپیک و انتخابی تیم ملی شنا در سال ۱۴۰۰ و همچنین دو مرحله رقابت‌های لیگ برتر شنا بود، این نفرات در تاریخ 27 بهمن ماه سال گذشته با حضور در آکادمی ملی المپیک در آزمون های مذکور حضور یافتند.
در ادامه و پس از پایان مرحله سوم و پایانی لیگ برتر شنا باشگاه های کشور که اواسط اسفندماه سال گذشته و به میزبانی استخر قهرمانی ورزشگاه آزادی برگزار شد، کادرفنی تیم ملی شنا از 8 ورزشکار برای حضور در نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم در سال 1401 دعوت به عمل آورد.
با عنایت به اعلام لغو بازی های آسیایی هانگ ژو، کادرفنی این تیم در ادامه اردوهای آماده سازی، اقدام به دعوت از 16 شناگر جهت حضور در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی نمود.
استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی تهران میزبان این مرحله از اردوهای اعضای تیم ملی شنا خواهد بود که از صبح امروز و پس از حضور در دومین مرحله از آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک، تمرینات آماده سازی خود را پیگیری خواهند کرد.
اسامی دعوت شدگان به تیم ملی شنا که صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند به شرح زیر است:
سینا غلامپور، ابوالفضل سام، معراج توروه، متین سهران، مهرشاد افقری، مهران قاسم زاده، علی جبلی، محمد حسن شکری، پوریا رسایی، بنیامین قره حسنلو، مهدی انصاری، علی سراوند، هومر عباسی و علی جعفری.
 


۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۰۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید