دومین جلسه کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک برگزار شد

دومین جلسه کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک برگزار شد
دومین جلسه کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک با حضور دبیران و روسای کمیته های محیط زیست فدراسیونهای ورزشی منتخب در سالن شماره 2 استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و به نقل از سایت کمیته ملی المپیک، این جلسه با هدف هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص اقدامات محیط زیستی صورت گرفته توسط فدراسیونها و همچنین برنامه ریزی برای اقدامات آتی در سال ۱۴۰۱ برگزار شد.
در ابتدای این نشست و پس از ارائه گزارش مختصری از برنامه ها و تقویم جاری کمیسیون توسط خانم دکتر مهرافزا منوچهری رییس کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک، نمایندگان فدراسیونهای مدعو در مورد نوع و نحوه برنامه های محیط زیستی خود توضیحاتی را بیان کردند.
در ادامه دکتر هومن بهمن پور (از اعضای کمیسیون مذکور) در خصوص برنامه های فدراسیونها نکاتی را ابراز کرده  و از نمایندگان فدراسیون ها در این جلسه خواستند تا در خصوص تهیه و ارسال گزارشات عملکرد خود اقدام و تمهیداتی را نسبت به برگزاری دوره های آموزشی و تخصصی با رویکرد بین المللی در نظر بگیرند.
در پایان این جلسه، دکتر علی توفیق دیگر عضو کمیسیون، مختصراً در مورد اهمیت معماری سبز در ورزش صحبت کردند و در نهایت دکتر مهدی امیدی جعفری در خصوص جنگل المپیک و نحوه عضویت افراد در گروههای تشکیل شده در فضای مجازی و کانالهای اطلاع رسانی توضیحاتی را ارائه کردند.
۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۰۹:۳۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید