اعضای تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تست دادند

اعضای تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان تست دادند
دعوت شدگان به سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان که خود را برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی این رشته ورزشی آماده می کنند، صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، نخستین اردوی آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان طی روز‌های ۱۷ لغایت ۲۷ فروردین ماه با حضور ۸۰ کشتی‌گیر از سراسر کشور و در مجموعه ورزشی شهید سلیمانی گل گهر شهر سیرجان برگزار شد.
 در ادامه اعضای این تیم دومین مرحله از اردوهای خود را به صورت مشترک با تیم مجارستان و برای حضور در جام پیروزی ترکیه در خانه کشتی شهید ابراهیم هادی برگزار کردند.
گفتنی است مسابقات کشتی فرنگی جام پیروزی ترکیه در روزهای 19 لغایت 21 اردیبهشت ماه برگزار شد و تیم ایران با 3 مدال طلا، 1 مدال نقره و 4 مدال برنز بعنوان سومی دست یافت.
ورزشکاران دعوت شده به سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان که از روز گذشته این مرحله از اردوهای خود را در شهرستان شهریار آغاز کرده اند، صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
اسامی دعوت شدگان به اردوی مذکور به شرح زیر است:
45 کیلوگرم: پیام احمدی، مهدی بزی، پویا اسدی
48 کیلوگرم: علی احمدی وفا، محمدجواد ابوطالبی، ماهان عرب
51 کیلوگرم: محمدرضا غلامی، امیرعلی سارانی، آرتین لفوتی
55 کیلوگرمک عارف کمالی، طاها باقری، مهرزاد علوی
60 کیلوگرم: ابوالفضل دادمرز، ابوالفضل میرشکار، حسین اسفندیاری
65 کیلوگرم: اهورا بویری، مسلم حسینوند، محمد سالمی
71 کیلوگرم: مصطفی زارعی، محمد مرادی، حبیب اله رحیمی
80  کیلوگرم: رضا آذرشب، ابوالفضل نوشاد، علی محمودآبادی
92 کیلوگرم: حمیدرضا کشتکار، آرشام ملکی، علی جانی
110 کیلوگرم: محمد جهانگیری، امید پایدار، توحید محبی
لازم به ذکر است محسن سوریان به عنوان سرمربی، حسین شیخی، امین عسگرپور، علیرضا غریبی و پویا بویری به عنوان مربی، فواد سید رحمانی بدنساز این تیم، طیب حیدری آنالیزور و سجاد جوشن به عنوان ماساژور اعضای کادر فنی این تیم را تشکیل می دهند.


.

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۵:۳۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید