تمرینات آماده سازی تیم ملی تکواندو در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد

تمرینات آماده سازی تیم ملی تکواندو در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد
اردونشینان تیم ملی تکواندو آقایان که تیرماه سال جاری بیست و چهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا را پیش رو دارند، صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک به تمرین پرداختند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از اعلام عدم برگزاری بازی های آسیایی هانگ ژو و به جهت در پیش بودن مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا، نشست کمیته فنی فدراسیون تکواندو در حضور اعضای کادرفنی تیم ملی و در خصوص اعلام اسامی هوگوپوشان اعزامی به بیست و چارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا برگزار شد.
در نهایت و با عنایت به اینکه طبق قوانین جاری در اتحادیه تکواندو آسیا هر کشور تنها مجاز به اعزام 6 ورزشکار به مسابقات مذکور است، در پایان این نشست مهدی حاج موسائی در وزن ۵۸- کیلوگرم، فرزان عاشورزاده در ۶۳- کیلوگرم، دانیال بزرگی در ۶۸- کیلوگرم، میرهاشم حسینی در ۷۴- کیلوگرم، محمد حسین یزدانی در ۸۰- کیلوگرم و علیرضا نادعلیان در وزن ۸۷+  به عنوان نفرات اعزامی به مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا معرفی شدند.
لازم به ذکر است بیژن مقانلو به عنوان سرمربی، مجید افلاکی و مسعود حجی زواره به عنوان مربی و دکتر نعیما خواجوی به عنوان مربی بدنساز، کادرفنی تیم ملی تکواندو را تشکیل می دهند.
۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۲۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید