کارگاه روانشناسی سبک زندگی ورزشکاران حرفه ای برگزار شد

کارگاه روانشناسی سبک زندگی ورزشکاران حرفه ای برگزار شد
مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک صبح امروز و با مشارکت مرکز آموزش این آکادمی کارگاهی آموزشی را با عنوان سبک زندگی ورزشکاران حرفه ای برگزار کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، مجدالدین مستعان مدرس کارگاه مذکور، آشنایی ورزشکاران با سبک زندگی حرفه ای و رعایت اصول پایه رفتار در زندگی بیرون از تمرین و مسابقه را از مهمترین اهداف برگزاری آن عنوان کرد.
وی در خصوص مباحثی که در این کارگاه آموزشی به شرکت‌کنندگان ارائه شد گفت: بررسی زندگی حرفه‌ای در ورزشکاران حرفه‌ای ایرانی و مقایسه آن با ورزشکاران حرفه‌ای خارجی، مهارت‌های مربوط به سبک زندگی، و چرخه زندگی فعال و حرفه‌ای، مباحث ارتباطی و کنترل افکار، سواد رسانه، سواد مالی و سواد ارتباطی، مهارت‌های انتخاب و ایجاد تعادل بین شغل، تحصیل و کار در ورزشکاران از جمله موضوعاتی بود که به آن پرداخته شد.
مجدالدین مستعان ضمن اشاره به اینکه زندگی حرفه ای باعث بالا رفتن احتمال کسب موفقیت ورزشکاران و تیم های ورزشی می شود، در ادامه ابراز داشت: روش های کمک مربیان به احیای زندگی حرفه ای ورزشکاران، تأثیر افراد خانواده و دوستان در زندگی ورزشکاران و در نهایت، مهارت های ذهنی مورد نیاز برای تمرین و ایجاد عادت به الگوهای زندگی حرفه ای از دیگر موضوعات مهمی بود که در این کارگاه به آنها اشاره شد.
شایان ذکر است در پایان نیز پرسش نامه هایی کاربردی برای ارزیابی سبک زندگی حرفه ای ورزشکاران به شرکت کنندگان ارائه شد.


 

 

 

۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۱۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید