با حضور دبیرکل فدراسیون جهانی " اولین دوره کلاس مربیگری بین المللی وودبال آغاز به کار کرد

با حضور دبیرکل فدراسیون جهانی " اولین دوره کلاس مربیگری بین المللی وودبال آغاز به کار کرد
نخستین دوره کلاس بین المللی آموزش مربیان با حضور دبیر کل فدراسیون جهانی وودبال از صبح امروز به مدت چهار روز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز به کار کرد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، این کلاس آموزشی با حضور 40 نفر از هیئت های گلف سراسر کشور و پرفسور هو آنگ دبیر کل و آقار ونگ دبیر اجرایی فدراسیون جهانی وودبال به منظور آشنایی شرکت کنندگان با این رشته ورزشی برگزار شده است.
در مراسم افتتاحیه این کلاس که با حضور عیسی اسحاقی رییس فدراسیون گلف، اژدر شهابی رییس انجمن وودبال، اعضاء هیئت رئیسه، نایب رییس و روسای هیئت ها برگزار شد عیسی اسحاقی ضمن ابراز خرسندی از استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان جهت حضور در این کلاس ابراز داشت: مسئولیت ایجاد و توسعه این ورزش از آبان ماه سال گذشته از سوی کمیته ملی المپیک به فدراسیون گلف سپرده شده است و ما تمامی توان را در جهت توسعه این ورزش بکار خواهیم برد تا پاسخ اعتماد کمیته ملی المپیک را بدهیم.
وی در ادامه ضمن بیان این مطلب که مقر کنفدراسیون غرب آسیا به منظور توسعه این ورزش در این منطقه به ایران سپرده شده است افزود: این رشته ورزشی، ورزش نوپایی است که در جهان نیز از ده سال پیش فعالیت خود را آغاز کرده است وما سعی خواهیم کرد این ورزش زیبا را نه تنها در کشور بلکه در منطقه نیز توسعه دهیم.
در ادامه این مراسم پرفسور هو آنگ دبیر کل فدراسیون جهانی ضمن ابراز خرسندی از برگزاری این کلاس آموزشی گفت: با توجه به برگزاری اولین دوره آموزشی این رشته در ایران، استقبال بسیار خوب شرکت کنندگان از آن، نشان دهنده علاقه ایرانیان برای توسعه این ورزش است.
وی در ادامه ضمن دعوت از ایران جهت شرکت در رقابتهای آسیایی در چین خواستار حمایت از این رشته نوپا به منظور توسعه آن گردید.
شایان ذکر است کلاس های تئوری این دوره آموزشی بین المللی از تاریخ 29 فروردین ماه لغایت یکم اردیبهشت ماه در محل آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ودوره های عملی در زمین های گلف مجموعه ورزشی انقلاب برگزارمی شود. لازم به ذکر است در پایان این دوره از سوی فدراسیون جهانی مدرک بین المللی c جهانی به شرکت کنندگان اعطا می شود.
۲۹ فروردین ۱۳۸۸ ۱۰:۱۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید