برای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی " تمرینات گلبالیست های جوان در آکادمی پی گیری می شود

برای حضور قدرتمند در مسابقات آسیایی " تمرینات گلبالیست های جوان در آکادمی پی گیری می شود
گلبالیست های جوان تمرینات آماده سازی خود را تا 28 فروردین ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک دنبال می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، مهدی نباتی سرمربی تیم جوانان گلبال کشورمان در خصوص وضعیت آمادگی تیم گفت: چهارمین مرحله از اردوی آمادگی تیم در خوابگاه آزادی برگزار شده است و تمرینات آماده سازی در سالن جانبازان آکادمی پی گیری می شود.
وی ادامه داد: در این اردو 9 نفر حضور دارند که طی نوبت صبح و بعد از ظهر تمرینات خود را دنبال می کنند.
نباتی در ادامه در خصوص مسابقات پیش روی تیم گفت: این تیم برای نخستین بار در دومین دوره مسابقات آسیایی که شهریور ماه سالجاری در شهر توکیو با حضور 10 تیم برگزارمی شود شرکت می کند 
وی ادامه داد: ما همچنین برای کسب آمادگی بیشتر خردادماه در تورنمنتی که در شهرکشور اسپانیا برگزار می شود شرکت خواهیم کرد. این مسابقات از کیفیت بسیار بالایی بر خوردار است که در آن بهترین تیم های اروپایی حضور خواهند داشت.
سرمربی گلبالیست های جوان کشورمان در ادامه در خصوص اعضا حاضر و میزان آمادگی تیم گفت: پس از مسابقات کشوری جوانان ، 14 نفر از بهترین های این مسابقات به اردو دعوت شدند. در حال حاضر 9 نفر در اردو هستند که از این نفرات شش نفر به مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد.
وی در پایان  با بیان این مطلب که اردوی پنجم این تیم از 16 تا 25 اردیبهشت ماه برگزار می شود ادامه داد: ما تمرینات خوبی رو دنبال می کنیم و بچه ها از 70% آمادگی برخوردار هستند که امیدواریم تا مسابقات آسیایی این آمادگی 100% شود.
۲۶ فروردین ۱۳۸۸ ۱۲:۱۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید