اردونشینان تیم ملی بوکس تست دادند

اردونشینان تیم ملی بوکس تست دادند
ورزشکاران حاضر در مرحله جدید اردوهای آماده سازی تیم ملی بوکس در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دور جدید تمرینات تیم ملی بوکس پس از بازگشت از اردوی مشترک با ازبکستان، از یکشنبه  28 فروردین‌ماه در سالن حاج احمد ناطق نوری مجموعه ورزشی انقلاب آغاز شد.
24 ورزشکار دعوت شده به این اردو که متشکل از 13 ملی پوش حاضر در اردوی مشترک برگزار شده با بوکسورهای ازبک به همراه 11 بوکسور برتر آخرین مسابقات انتخابی تیم ملی می باشند، این مرحله از تمرینات خود را تا چهارشنبه 7 اردیبهشت پیگیری خواهند کرد.
صبح امروز اردونشینان این تیم در آزمون‌های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کردند.
هدایت ملی‌پوشان بوکس در این اردو برعهده علیرضا استکی به عنوان سرمربی است و همایون امیری، جاسم دلاوری، غلامرضا کریمی، دکتر دانیال تیماجی، شهرام فاتح، اصغر اشرفی و میلاد روحانی دیگر اعضای کادرفنی این تیم را تشکیل می دهند.
شایان ذکر است در جریان برنامه های آماده سازی تیم ملی بوکس و بنا به درخواست فدراسیون بوکس تاجیکستان، در صورت عدم تداخل با مسابقات قهرمانی کشور، اردوی مشترک ملی‌پوشان این کشور با بوکسورهای ایرانی به مدت 10 روز و طی روزهای 1 لغایت 10 خردادماه سال جاری در تهران برگزار می‌شود.
گفتنی است پس از برگزاری جلسه کنفدراسیون بوکس آسیا که شنبه 20 فروردین‌ماه در پوکت تایلند برگزار شد، مقرر گردید مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در رده سنی بزرگسالان که پیش از این تاریخ برگزاری آن خردادماه 1401 تعیین شده بود، به دلیل نزدیکی به تاریخ بازی‌های آسیایی هانگ ژو، به آبان ماه موکول شد که میزبان این رویداد در آینده ای نزدیک از سوی کنفدراسیون بوکس آسیا اعلام خواهد شد.
لازم به ذکر است مسابقات گرند اسلم 2022 نیز پس از بازی های آسیایی، آذرماه سال جاری و به میزبانی چین برگزار خواهد شد.
رقابت‌های بوکس بازی های آسیایی هانگ ژو، از 20 شهریور 1401 آغاز و به مدت 12 روز ادامه خواهد داشت.
۵ اردیبهشت ۱۴۰۱ ۱۴:۲۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید