بازدید دبیرکل فدراسیون جهانی و رئیس کنفدراسیون سپک تاکرا آسیا از آکادمی ملی المپیک

بازدید دبیرکل فدراسیون جهانی و رئیس کنفدراسیون سپک تاکرا آسیا از آکادمی ملی المپیک
صبح امروز حلیم بن قادر دبیرکل فدراسیون جهانی و رئیس کنفدراسیون سپک تاکرا آسیا به همراه سهراب آزاد رئیس و علی فولادی دبیر انجمن سپک تاکرا ایران از امکانات و مراکز آکادمی ملی المپیک بازدید و با نحوه ارائه خدمات این مجموعه به ورزشکاران تیم های ملی آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، حلیم بن قادر که به جهت ملاقات با مسئولین وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به ایران سفر کرده است، در جریان این بازدید که با حضور سید علیرضا محسنی سرپرست معاونت اجرایی آکادمی ملی المپیک همراه بود گفت: بنده چنین امکانات ورزشی و تمرینی که در دسترس قهرمانان رشته های مختلف ورزشی باشد را در کمتر کشوری دیده ام.
وی افزود: مطمئناً آکادمی ملی المپیک ایران جزو برترین آکادمی های آسیا و حتی دنیا می باشد. با توجه به امکاناتی که در این مجموعه منحصر به فرد وجود دارد، این آکادمی می تواند کمپ تمرینی مناسبی برای تیم‌های ملی باشد.
دبیرکل فدراسیون جهانی و رئیس کنفدراسیون سپک تاکرا آسیا ضمن اشاره به میزبانی ایران در برگزاری مسابقات قهرمانی سپک تاکرا آسیا (در رده سنی جوانان) که بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد ابراز داشت: پیش از این، جلسه بسیار خوبی را با دکتر صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک ایران داشتم و امیدوارم ایران بتواند میزبانی شایسته در برگزاری این رویداد بین المللی باشد و بتوانیم از ظرفیت بالقوه و امکانات کم نظیر آکادمی ملی المپیک در برگزاری هر چه بهتر مسابقات مذکور بهره لازم را ببریم.  
 

۲۸ فروردین ۱۴۰۱ ۱۶:۲۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید