بازدید نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال از آکادمی ملی المپیک

بازدید نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال از آکادمی ملی المپیک
بدر محمد ذیاب صالح الذیاب نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال و علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در معیت محمدرضا اویسی معاونت آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک از مراکز این آکادمی بازدید و با نحوه خدمات رسانی این مجموعه به تیم های ملی آشنا شدند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال که با هیأتی همراه به منظور بازدید از آخرین شرایط میزبانی ایران برای رقابت‌های هندبال ساحلی قهرمانی آسیا و برگزاری نشست با مدیران برگزاری این رویداد به ایران سفر کرده است، صبح امروز و ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک با نحوه ارائه خدمات این مجموعه به قهرمانان و تیم های ملی آشنا شد.  
بدر محمد ذیاب صالح الذیاب نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال در پایان این بادید که از مراکز پزشکی ورزشی، سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی، سالن تمرینات فانکشنال، سالن تمرین ستارگان ایران زمین، مرکز تمرینات آبی و دیگر سالن های تمرینی چند منظوره که با توضیحات فنی مدیران این مراکز همراه بود صورت گرفت، به همراه علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال در جلسه ای کوتاه با محمدرضا اویسی معاونت آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک حضور یافت.
وی ضمن اشاره به امکانات سخت افزاری مناسب در آکادمی ملی المپیک اظهار داشت: وجود این امکانات، اندیشه خوب، مدیریت و برنامه ریزی های مناسب باعث شده که ایران بتواند عناوین قهرمانی و موفقیت های زیادی را در ورزش قهرمانی کسب کند.
نایب رئیس فدراسیون جهانی هندبال ابراز امیدواری کرد تا در زمینه برگزاری فعالیت های مشترک، نظیر برنامه‌های آموزشی، پژوهشی، علمی و ورزشی همکاری های شایسته ای را با مجموعه این آکادمی داشته باشد.
۲۲ اسفند ۱۴۰۰ ۱۴:۲۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید