اردونشینان تیم های ملی ترای اتلون و دو اتلون تست آمادگی جسمانی دادند

اردونشینان تیم های ملی ترای اتلون و دو اتلون تست آمادگی جسمانی دادند
صبح امروز اردونشینان تیم های ملی ترای اتلون و دو اتلون بزرگسالان در بخش آقایان، در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، ورزشکاران حاضر در اردوی آماده سازی تیم های ملی ترای اتلون و دو اتلون آقایان که در حال پیگیری تمرینات آماده سازی خود در مجموعه ورزشی آزادی تهران می باشند، صبح امروز و در حضور وحید کشاورز مربی و مسئول فنی این دو تیم در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
علی رضوانی، سید پارسا محجوب و امین سقایی اردونشینان ترای اتلون و محمد حسین طیبی، سید محمد حسینی و منصور عبدی ورزشکاران دو اتلون در اردوهای مذکور را تشکیل می دهند.
شایان ذکر است رشته ورزشی ترای اتلون بر خلاف دو اتلون که مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان آن برگزار می شود، در بازی های آسیایی و المپیک نیز شاهد برگزاری آن هستیم.  
گفتنی است اردونشینان تیم ملی ترای اتلون که به دلیل صادر نشدن روادید از سوی مسئولان بحرینی، حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی جام جهانی این رشته ورزشی را از دست داده اند، خود را برای حضور در بازی های آسیایی هانگ ژو آماده می کنند.
لازم به ذکر است علاوه بر وحید کشاورز که تمرینات تخصصی دوی ملی پوشان را در این اردوها بر عهده دارد، سعید آشتیانی قهرمان اسبق شنای ایران تمرینات شنا و میثم رضایی تمرینات تخصصی دوچرخه اردونشینان را زیر نظر دارند.

 
 

۲۱ اسفند ۱۴۰۰ ۱۳:۴۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید